Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevěrná
Autor: Mysuge (Občasný) - publikováno 5.5.2010 (16:55:19)


 sempull tampush (Občasný) - 5.5.2010 > g morr> "milý drzoune" se mi líbí - i když to asi nebyl účel, což? ;)

Ale k věci - napřeskáčku: Netřeba mě kárat, nejsem dítě a těžko už mě někdo převychová, vyjadřuju-li se tak, jak se vyjadřuju, pak nejspíš proto, že mě to tak zčásti baví a částečně proto, že nemám chuť ani čas mrhat kudrlinkami na někoho, koho ani neznám. Na přetvářku a vodění za ručičku je myslím dost místa v reálným světě...
To, že autor spoléhá na tuhle fiktivní funkci, je pouze tvoje (nejspíš mylná) domněnka. Pokora - dle mého skromného názoru ;) - nemá na dnešním ignorantstvím a fušeřinou prolezlém Totemu příliš místa (čímž neobhajuju vyložený sprosťáctví!). V tom se naše názory asi rozcházejí, co už.
Neschopnost něco s webem udělat jde na vrub spíš provozovateli(-ům?), pravda - a omlouvám se touhle cestou velice schopnému tvůrci. Nic to ale nemění na faktu, že se z Totemu stalo webový muzeum, což jsem v předešlém příspěvku nezmínil jen z nutkavé potřeby rýpat, ale spíš kvůli tomu, že mě to docela dost mrzí - a jsem přesvědčen, že nejsem sám (i když vzhledem k tomu, kolik lidí už odtud uteklo, možná skoro jsem).
Na druhé straně uznávám, že dnes už by úsilí o odladění a modernizaci Totemu bylo asi zbytečný...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sempull tampush
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter