|
|
|
|
|
|
|
|
|
cvakal (Občasný) - 1.12.2009 > Je tam krásná nálada, podle mého názoru tam toho máš moc.
Buď bych vyfotil západ/východ slunce bez jakýchkoli dalších rekvizit, to znamená jen pole s jinovatkou a načervenalou oblohou, která se moc hezky doplňuje s šedivým polem, anebo s rekvizitami.
Pes baskervillský netrpělivě vyhlíží oběť (nejlépe českou učitelku). Opět by to byla bezvadná kombinace ostré černé siluety psa na šedém poli, krvavě zbarvená obloha by jen zvyšovala napětí. Čekání (na zakousnutí učitelky) je skvělý název .
Varianta s kopřivou by také byla hezká, ale naležato. Přesně jak to máš. Ostrá silueta kopřivy (bez té menší vlevo), dole krásně šedé rozmazané pole, nahoře moc hezké barvičky, obrázek by decentně nahoře uzavírala modř oblohy.
Nejsi zamilovaná? Během 10ti minut jsi mohla mít tři fotky místo jedné .
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
| cvakal (Občasný) - 2.12.2009 > jaxxana> Nerozumíš otázce, jestli nejsi zamilovaná? To se tak říká, když člověk myslí na kdovíco, jen ne na to, na co by měl . Tvou psí kamarádku jsem viděl na fotce poprvé, ale foť ji! Vždyť jsem ti psal, že´s mohla využít dramatické atmosféry západu/východu slunce. Krvavá obloha, šedivé pole s námrazou a tvoje fenka mohly vytvořit "hororový" snímek. Myslím, že se ti ještě letos taková příležitost naskytne, využij ji .
Na televizi moc nekoukám (jen na zprávy), reklamy tedy vůbec neznám .
| | | <reagovat |
|
Janahe (Občasný) - 1.12.2009 > Ty snad bydlíš na Aljašce, co tě žene ráno z postele? Za těchto okolností bych nevystrčila nos. Leda bych chtěla vyfotit tu krásnou námrazu jako detail - neříkej, že žádnou takovou fotku nemáš.
Východy a západy slunce moc ráda nemám, působí na mě depresivně (neboj, dostanu za to vynadáno, budeš pomstěna)
| | | <reagovat |
|
|
|
|