|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| chinagirl (Občasný) - 26.11.2009 > buddhist> Spojení "zvířecí úsvit" si dokážu představit leckde, - a právě proto, že je to tak silný obraz, mě zavedl úplně někam jinam...a pokud může stát sám o sobě a být použit kdekoliv, tak pak to není básnění, ale skládání působivých slov dohromady? trochu provokuju:)hihi, no každopádně, přečetla jsem si to znovu: je tam ten úsvit a pak se zas noříme do noci (s pasáží, která se mi hodně líbí), dávalo by mi to větší smysl obráceně (noc-úsvit),...a popravdě řečeno mi přijde, že první a druhá část spolu moc nesouvisí a autor potřeboval efektní předěl...Na druhou stranu zvířecí úsvit zachraňuje první (pro mě slabší) část básně (zvířecí úsvit jako probuzení pudů?)...uff:)(první část básně bych vypustila, ale psst!). Nechci do toho autorovi moc kecat. Dobrou noc:)
| | | <reagovat |
|
|
|
holger (Občasný) - 26.11.2009 > Nad první už jsem tušm pofrfňával jinde, ta druhá se mi líbí víc, protože veteš neveteš, úzký řasy tuhý dráty, nějako to na mne podprahově působí - to víš, u šišky už holt víc pracuje představivost, než nějaký zelený strom života. ÷))
A navíc: mušíme si přece pomáhat, nicht wahr?
| Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
sadaf (Občasný) - 19.1.2010 > Nečtu (promiň), co je psáno nahoře, píši jenom svoje pocity...
A můj pocit?
nechám si ho pro sebe....od toho básně jsou.....
Saša
| Body: 5
| | <reagovat |
|