Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Tichá z kolekce Vo životě
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 1.9.2009 (11:22:35)
další ve sbírce>

Tápu v tichu

jak v Thaletově kružnici.

 

Dokola jak v marmeládě.

Je nasnadě, proč mi tak chutná…

                                            sladký pssst.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
whispermoonlite (Občasný) - 1.9.2009 > Ale já to nakonec i doporučím, snad jsem to vzal moc zhurta, není to zas jen takovej střípek, když si to čtu opakovaně.
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 1.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 1.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 2.9.2009 > Krásná a jemná.
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 2.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 2.9.2009 > Já jsem laděná do velmi ostrého pesimismu s mačetami v rukou.
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 2.9.2009 > Já jsem zas laděná na bezinkový liguére.
Body: 5
<reagovat 
Serpentin (Občasný) - 2.9.2009 > Hezoučké. Umím si to představit tady a právě tady, ale jinde ne.
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 2.9.2009 >

Pro každého trochu... pro matematiky i pro mlsálky :)

Kočičí kožíšek je tuze fajnová věc, ale dnes byl blíže výprasku než pohlazení. Kočička se samoobsloužila klobáskou, co měla být na gril a samozřejmě néééé pro ni


Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 3.9.2009 > Michelle> líbí se mi sestři,že jsi se nenechala připravit o humor a ženský nadhled..moc to kvituju:-)
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 1.9.2009 > Tohle mě částečně míjí. Vadí mi marmeláda a citoslovce "psst" - trochu moc sladké tiťuťuťu -, ale vnímám souvislost mezi tichem, kružnicí a chutí - tam něco je , vede to pod povrch. Z tvých střípků mě víc zaujalo první dvojverší z Chytré. Ale jinak platí to, co jsem napsal o rokokové krinolíně.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 1.9.2009 > whispermoonlite> 

ten uzavřený kruh ..to je pro mě prostě prostor pro ticho,i když....jak to obelstít,aby tam byl i ten pocit příjemna z klidu co mi ticho přináší..nevím,zda zvolená sladká chuť je to pravý..ta marmeláda mi tam sedla..evokuje mi měkkost,jak když zaboříš prsty do kočičího kožichu..tak  jsem to zkusila.....

mimochodem nejde to až na ostří nože jako krinolíny..tady se snažím prostě co nejmíň slov naplnit co nejvíce pocity...prostě kráčím dál a dál...bojuju s každým slovem co tam je...


<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 2.9.2009 > Mbonita> V tom případě bych ti mohl v rámci nově vyhlášené soutěže opravit verš na "Dokola jak v kočičím kožichu" a dát tuto verzi vedle tvé kmenové. Marmeláda je na mě moc sladká a lepkavá, ta se s kočičím kožiškem vůbec nemůže měřit. (i když je pravda, že nedostatek mastných kyselin v granulích jej může odleštit a odjemnit. Potom je zde otázka, zda je víc ticha v marmeládě, potažmo dozrávání plodů, nebo v srsti.)

S co nejmíň co nejvíc je zrovna tady v tý básničce dobře poznat, proto je to sympatický počin.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 3.9.2009 > whispermoonlite> dík..za tu inspiraci s kočičím kožichem...není nad víc pohledů na text,zkusím si položit na stůl obě verza a pochodit si v textu...
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.9.2009 > Mbonita> nemáš zač děkovat, nakonec to byla tvoje inspirace. když ne tady, třeba se ti ten kočičí kožich bude hodit zas jinde.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 3.9.2009 > Co může taková Mbonita vědět
o Thaletově kružnici?
Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 4.9.2009 > Montrealer> miluju matematiku a geometrie to je moje Petře:-)
<reagovat 
Pastevec (Občasný) - 4.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 7.9.2009 > nemám co dodat,pár slov a mluví
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 7.9.2009 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Alchymista (Občasný) - 12.9.2009 > První polovina básně - nádherný obrat. Nevím, .... musí tam být ten zbytek?
Body: 3
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 12.9.2009 > Alchymista> zhustit to ještě víc..myslíš?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 (44) 46 47 48 49 50
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter