Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
******
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 15.4.2010 (00:37:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 15.4.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jisl (Občasný) - 15.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.4.2010 > rozmilej, pěkně ostrá kresba peříček
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.4.2010 >

" ... -roste...; ... .

 

."


Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > Zeanddrich E.> jj  :-)
<reagovat 
Her Man (Občasný) - 15.4.2010 > Trochu větší hloubku ostrosti aby byly ostrý i nožičky ;-)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > Her Man> 

Díky za názor. Přiznám se, ale že jsem tu úmyslně zaostřovala pouze na hlavičku (i když očko mohlo být lepší)...  :-)


<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 15.4.2010 > Co dostal k obědu  ?
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.4.2010 > JARO> 

Autorka má zájem o "hlubší kritiku", mě by také zajímal odborný názor a jistě nejen mě! Tak do toho, JARO .

Jaké má fotka přednosti, jaké má nedostatky, rád bych nechal poučit .


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > JARO> Myslím že tvaroh (ale střídá se to s více pochutinkami).  :)
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 15.4.2010 > uzasna gulicka zivota
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > HEROICKY> :-) to je 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 15.4.2010 > náš známý brácha z minule...cítí módní nolo
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > zochrova> tak nějak  ;)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 15.4.2010 > tady sama vidíš, kam to vaše fajnlidičkování vede, z nudnýho výcvaku se ti do pár dnů stane nejdoporučovanější veledílo...


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > sempull tampush> Ale ty jsi nějak nabroušenej... Ty jsi sám někde psal, že moc zvířecí fotky nemusíš, proto chápu že se ti to jeví jako nudné. Naopak mě zvířecí fotky nikdy nenudí. Každému se holt nemusí líbit to samé, to beru...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> hele mě tyhle tvoje úhybný manévry nebaví
ta fotka není nudná proto, že zvířecí fotky nemusím (i u nich jde o to, jak který), ale prostě proto, že nudná a nezajímavá JE
to je vše, co k tomu chci říct, ber to nebo ne, tvoje věc
je to kritika díla, nikoliv osobní útok - to jen pro jistotu
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > sempull tampush> ...větvení se minulo.....
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 15.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 15.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
malá a šikovná (Občasný) - 15.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 15.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.4.2010 > ňuňu .. chodí ti až domů, ptáčkové! ... jak to děláš? :-)
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > anae> Starám se o ně, tedy jen o poraněné...  :)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> 


<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.4.2010 > to sempull tampush: Proč ta podrážděnost? Mimochodem za co zrovna já vděčím tvému zájmu? Moc tě tu v poslední době pod fotkama není vidět. Podemnou jsi se začal nějak často objevovat až po mém rozporu se tvým kamarádem. Smutné. Ale jako osobní útok to neberu, rýpat ale nemusíš. Prostě se mi nelíbí intrikářské chování které se tu rozmáhá, to není útok na tebe, teď mluvím všeobecně. Dobře, beru že se ti fotka nelíbí, fajn. (Zkouším fotit ze všech soudků, ale ze zkušenosti vím, že focení zvířat nepatří mezi nejjedušší. Nepostojí, nezapózují, takže to s těmi "cvaky" není až tak jednoduché. To není nepřijímání kritiky, jak mě někteří křivě obviňují, ale myslím že každý autor by si měl hájit tvé "dílo". Tím ale neříkám že je ta fotka bezchybná, jak jsem již výše v komentu uvedla...) :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> Ty si fakt myslíš, že moji kamarádi jsou chudáci, co potřebujou moje zastání v hádkách na internetu, fakt mě máš za takovýho blbce, že bych něco takovýho sám měl zapotřebí? Heh...
Jinak ale tyhle a podobný věci zmiňuješ až podezřele často u různých lidí, kteří ti v minulosti napsali pod dílo něco, co se ti nelíbilo (a zdaleka ne vždy to bylo sprostý nebo útočný), což není nezajímavý.
Pod tvýma fotkama mě skoro není vidět, protože je v podstatě marný cokoliv ti pod ně psát a moje názory na ně jsme si ujasnili už kdysi dávno.
Moje podrážděnost přesto z tahanic pod tvou básničkou opravdu částečně pramení, asi tě překvapí, že mi nejde o nějaký kamarádšofty, ale o tenhle prostor jako takovej: došlo ti třeba, že tím svým obhajovaním naivního fajnlidičkování zabíjíte vy fajnlidičkové tenhle prostor pro lidi, kteří MAJÍ ZÁJEM se OPRAVDU něco dovědět, naučit, zdokonalit se v tom, co dělají? Všimla sis, kolik lidí se ti to tam snažilo nějakým způsobem naznačit? Mluvíš pořád dokola o bezohlednosti, hulvátství a intrikářství. Nepřijde ti bezohledný dělat z místa, kde by se mělo umění (byť amaterskýmu) dařit, klubovnu pro fajnlidičky, kde se sice totální sračky stávají výkvětem, ale 'to přece neva, hlavně když se máme všichni rádi a těšíme se z toho, co - špatně - děláme'? Nepřijde ti hulvátský odsuzovat jedny jako sprosťáky, ale u druhých to brát jako "přiměřenou obranu"? Mně osobně je navíc tohle ohánění se podobně silnýma hodnotama, jako je morálka apod., bytostně odporný, mnohdy to signalizuje, že ten problém vychází z úplně jinýho směru, než kterým je prstem ukazováno.

Víš, že jsem horká hlava a když mě něco štve, dřív nebo později to musí ven. Názor na útoky, o kterých jsi mi psala, samozřejmě neměním a odsuzuju je - byl bych nerad, kdybys mě začala házet do jednoho pytle s těmahle lidma jen za to, že sem napíšu svůj názor.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > sempull tampush> Já dobře vím co a jak myslíš, na to tě už znám dost dlouho a probírali jsme to mnohokrát. Taky jsem vždycky od tebe kritiku brala, to víš dobře a neměli jsme kvůli tomu nikdy spolu problém. Takže myslím že mi teď v mnohém křivdíš. Sám přiznáváš, že tvoje podrážděnost pramení s horoucích diskusí pod tou básničkou, tak se nediv, že když to postřehnu, dám si to do souvislostí. Taky víš co se tu dělo a jsem ráda, že se neřadíš mezi lidi o kterých se zmiňuju a že je odsuzhuješ. Ale nediv se že to tak působilo po všech těch návaznostech a souvislostech. A jestli jsi spravedlilvý, tak uznáš že mám i já svou pravdu, stejně jako ty tu svou. Prostě máme různé názory na jednu věc. Já nejsem sama ve svém přístupu, jako ty zastáváš názor opačný spolu s jinou skupinou lidí. To je celý ten problém. A nejde tu už jen o mě, jde prostě o dva různé póly. Ale myslím, že není důvod proto válčit. Prostoru je tu dost pro všechny a vkládejte tedy své příspěvky a my zase své. Ač se naše tvorba může v něčem lišit, každý si jistě najde své příznivce. Vždyť by to byla nuda, kdyby bylo vše na jedno brdo. Bude fajn, když vyjdete z úkrytů a budete vkládat i vy svá díla a ne jen vrčet za rohem. Já se na ně budu těšit. :) A za sebe můžu říct, že se určitě nebudu nad jiné povyšovat, nebudu nikoho urážet a nebo nebudu nikoho přesvědčovat že fotky toho a toho autora jsou lepší, než toho druhého. Ať každý posoudí sám a přeju všem hodně úspěchů. Nemyslíš že celý tohle je poněkud zbytečný? Z mého pohledu ano... :-)
<reagovat 
Amáta (Občasný) - 16.4.2010 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter