Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Rozzuřený umělec! z kolekce To snad není pravda... (redakci na stopě:-)
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 27.9.2002 (12:04:12), v časopise 27.9.2002

 

Rozzuřený umělec!

Známý literární umělec a divadelní herec Petr Mareček byl včera v ranních hodinách spatřen v paruce v jednom z nejmenovaných večerních podniků.

Podle očitých svědků sem chodí denně: "Vídávám ho tu nejméně každou středu, sedí tamhle v rohu a stále tam něco spisuje. Až včera, to jsem tu byl taky, no, jak ho tu byli zabásnout ty policajti," svěřuje nám své zážitky ze včerejšího večera svědek Roman H. "Byl jsem tu se skupinkou kamarádů a on odešel na záchod. Pak vzal nějaký papíry, skákal po stolech jako Tarzan a stále cosi recitoval." Podle mluvčí české policie Aleny Polednové (obrázek vlevo), kterou sem přivolal jeden z místních štamgastů, byl pan Mareček odvlečen až násilím, ve chvíli, kdy četl svoji báseň Gladiátor a snažil se pěstí utlouci jednoho z místních hostů. Zmíněný host vyvázl naštěstí pouze se škrábanci. Aleny Polednové jsme se tedy zeptali, co bude dál: "Pan Mareček je v současné době v zadržení s obviněním ublížení na zdraví. Neustále nám opakuje, že v sobotu musí účinkovat na hoře Říp. Budeme se proto snažit uchránit místní občany a ještě jej tu pozdržet." Jak se však našemu štábu podařilo zjistit, od včerejšího večera existuje další verze ohledně osudu Petra Marečka - jmenovaný včera večer uprchl na svobodu. Na dotaz policii, zda se tato informace zakládá na pravdě, policie tvrdí, že nikoliv. Šlo o pochybení či ne? Další informace ohledně jmenovaného uveřejníme v nejbližších dnech.

- mz -
 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 27.9.2002 > Téééda! Kdo by to byl do něj řek´?!? :o)))))
<reagovat 
čtenář FEVI - 27.9.2002 > A to já bych na rozdíl od Kapucína do něj řek. Uz na fakultě elektrotechnické,kde jsme spolu chodili, se choval, na jak to říci diplomaticky, velice zvláštně. například si sebou nosil z domova do menzy příbor a když mu kuchařky říkali,ze JEJICH příbory jsou čisté,začal recitovat báseň něco jako, ted si přesně nevzpomínám, jaru není nikdy dost.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.9.2002 >
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 27.9.2002 > Čtěte Totem.cz - nedělní přílohu Blesku :-)))
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 30.9.2002 > ach bído má ...
já strážný anděl v předpeklí ...
a třežená je bolest Jericha ...

v této cele jménem život
jsem jak Řípu zbavený praotec Čech ...
vy plémě telat ...

kolikrát vám mam řikat, že jsem básník ... nikoliv násilník ...
a ten chlap si vo to stejnak řikal ...
nepochopil mé soucítění s údělem heřmánkového květu ...

jen se posmívejte vy cházko ...
vy strůjci bezduchých pravd ...
jen se posmívejte ...
já vás dostanu ...
všechny na kolena ...

teda ... pokud mě z tý basy pustěj ...

Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 30.9.2002 > jukni sem ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter