Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky 3. kapitola z kolekce Z té noci mezi světy
Autor: Sakora (Občasný) - publikováno 13.7.2009 (13:43:07)
další>


Quotidiana (Občasný) - 13.7.2009 >

tak řekla bych, že to celé je psané tak trochu ve spěchu, nebo hodně narychlo... některé věci by prostě stály za to víc propracovat (třebas celá ta situace v království, bitva, atd)

mám z toho totiž takový trochu zvláštní pocit, jako by některé postavy jednaly tak nějak bezdůvodně - "Ty" se objevíš v cizím světě,

oni tě zatknou (možná mi tam trochu chybí nějaký ten šok z toho, že jsi se ocitla ve středověku, což se našinci moc často nestává),

někam tě zavřou, ty z rozhovorů venku vyslechneš nějaké informace o tom, jak to v tom vnějším světě funguje, kdo je čí syn, bratr atd... (nevím, působí to ne mne trochu nereálně - koneckonců, jak dlouho by člověku trvalo, než by z odposlechnutých řečí na ulici poznal, že česká republika je demokratický stát s prezidentem Klausem, úřednickou vládou, parlamentem a senátem a člen EU., snad bych spíš věřila tomu, že se dozvíš informace od nějaké té služky, které se zeptáš)

vězní tě a vlastně člověk neví proč a co si od toho slybují

jeden z bratrů - potomků krále, je z mého pohledu nesmyslně, vhozen do vězení, aby ho ošetřovala zajatkyně a pak ho v honosném oblečení vyléčeného odvedou.... (Proč? kam? z jakého důvodu?)

to zahřávání nahým tělem.... to je holt už klasika (ačkoli vzpomínám, že v jednom filmu se takhle zahřívali dva heterosexuální horolezci) a to mělo ke kýči hoodně daloko, což se bohužel o zraněných černovlasých rytířích moc říct nedá...

 

to, že by tě měl popravit ten muž, kterému jsi zachránila život, to mi přišlo asi jako nejlepší nápad v celém tomhle textu....(bohužel, už jsi ho nijak dál nerozvedla...),

to s tím trnem, to je fajn, ale přišlo mi to tak nějak narychlo... slečna si "užila" ve věži, odsoudí ji na smrt a najednou dostane šanci se vrátit domů (nějak mi tam chyběl takový ten okamžik OOO BOŽE! TO JE ONO! TAKHLE JSEM SE SEM DOSTALA! takhle to trochu připomínalo Jamese Bonda, který se ocitne kdesi zavřený a s ledovým klidem vyťujká na dveřích 6ti místný kód, jen tak, protože to tipnul a správně!...

 

 

čili, abych ten svůj výlev shrnula...

navzdory tomu, že obvykle lidem radím, aby svoje povídky proškrtali a zkrátili cca na polovinu, v tvém případě bych byla radši, kdybys to rozšířila cca na dvoj - trojnásobek, protože četlo se to pěkně, jen u toho člověk nesmí moc přemýšlet a a naopak se jen soustředit na tu romantiku s rytířem...


Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Quotidiana
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter