|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
autor ilustrace: Nikkarin
KAFE v Komedii vol.1
Zveme všechny písmáky na velkou kulturní akci, kterou pořádá nově vznikající časopis KAFE! Akce je určena široké veřejnosti, takže neváhejte a dostavte se. Čeká vás zajímavý večer ve společnosti příjemných lidí.
6.6.2009 od 19:00 v dolním foyer divadla Komedie v Praze
Na co se můžete těšit? Kromě prezentace prvního čísla časopisu KAFE doprovozené slovem šéfredaktorů, redaktorů a dalších zajímavých individuí jsme připravili také bohatý a poutavý program:
Promítání Vitexova filmu. Vitex je student režie na FAMU a působí i na Písmáku. Časopis KAFE se rozhodl, že pomůže tomuto mladému talentu na cestě ke hvězdám.
Ve Chvilce poezie uvidíte zfilmovanou báseň autora Printa. Večer nám příjemně a poeticky prokřičí Son of Saturn (S.O.S.) s kapelou La Phaléne... texty oblíbeného písmáckého básníka, sem tam nějaký ten Skácel, Reynek a jiní...
Další oblíbený básník a povídkář- Rimmer - pro nás připraví performance sobě vlastní. Suverénně nejlepší finalista Slam poetry 2008 se představí v neopakovatelné show, kterou si prostě nesmíte nechat ujít.
"...z Brna škodovkou až na sever Skotska a zpět... TO je daleko... tak nemel o nějakým chlebu!!..." Ano, papouch byl ve Spojeném království. A má spousty zážitků, o které se s námi podělí v osobité přednášce Týole vonitam fak jezděj vlevo.
V prostorách foyer bude možné popatřit fotografie a obrazy. Zájemci si mohou prohlédnout umělecké počiny Evy a Vaška- kresby na písmáku publikující pyšné princezny a fotky amatérského fotografa Jacka. |
|
|
|