Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tajemství kývnutí
Autor: strider (Občasný) - publikováno 5.9.2002 (14:27:10)
Tajemství kývnutí


Harry zvedl svůj ranec a otočil se k ranči. Musel si přitom zakrýt rukou slunce, právě zapadalo. Podíval se na Tima. Kývnul. Aniž by si něco řekli, oba si rozuměli. Stál jsem tam a zdálo se mi, že si tuhle chvíli budu pamatovat...

Položil prst na místo v knížce, aby to neztratil. Už to četl potřetí, ale pořád... Prostě... I ten malej kluk z toho příběhu tomu rozuměl, ale... Pořád to nemohl pochopit. Co jim bylo jasný? Proč odcházel? Američani jsou divný, to věděl, ale tohle... to byli stejně asi nějaký přistěhovalci, takže je ještě Amerika nemohla zdeformovat... ale stejně. Pořád nechápal, o co šlo. V čem si rozuměli. A co když to jenom tak dělali? Nebo co když si to ten spisovatel vymyslel? Podíval se na obal knížky. Jméno mu nic neříkalo. Co když prostě při psaní nevěděl, jak dál. A takhle to vypadá nějak tajemně... No... Hmmm... Jenže co když to nechápe jenom on? Co když je to úplně evidentní a všichni vědí, o co jde? Vždycky se mu zdálo, že mu takovýhle věci unikaj... jako co něco znamená, i když se to tváří nějak normálně a jednoduše... jako tohle kývnutí hlavou...
Otočil o stránku zpátky a rozhodl se zkusit přečíst tohle místo ještě jednou.


Poznámky k tomuto příspěvku
jawbraker (Občasný) - 6.9.2002 > Člověka to skoro praští tím, že to MÁ NÁPAD. Líbí se mi vhodná dýlka pro publikováni na internetu, tohle se pohodně čte i z obrazovky, a ještě víc se mi líbí odvaha tohle napsat...
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 9.9.2002 > tradičně skvělý :o)
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 15.5.2004 >

tak tady sem se smála od začatku do konce mě úplně bolí břicho

naprosto geniální


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 15.5.2004 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter