Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce „Pár slov o lásce … z kolekce Sb XI
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 12.12.2008 (17:35:56)
další ve sbírce>

„Pár   slov   o   lásce …


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Láska

je      nejvyšší      Bytí 
 
 
 
 
 
 
 

Věčná      Láska      patří      Dokonalým;

věčné      je      mimo      Světy,

Dokonalé      je      součástí      Boha. 
 
 
 


 

Posbírejme   drobty,

  jeden      je      Směr;

Vše      je      zasloužené.  
 
 
 
 

Máme      Naději.



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 12.12.2008 > jsem nedokonalá,drobty sbírám..snad budu mít naději...
Doporučil 
<reagovat 
kalice (Stálý) - 12.12.2008 > Líbí. Z mého pohledu je zasloužený jen trest, zatímco darovaná milost je naprosto nezasloužená
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.12.2008 > kalice> "... -a co Kristus...? -to je přeci především "darovaná milost..." -bez něj by "naprostá většina" bytostí se tak "utopila" ve "svých dluzích (( a úrocích z "nich" ))", že např,."tento náš svět" by jen "stěží ještě existoval" (( -ale mimochodem -"jen tak mezi námi" -"jednou" "to" stejně "všechno budem vracet" -takže jedná se vlastně o půjčku; -NAPROSTÁ SPRAVEDLNOST totiž existuje... )) - .


."
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.12.2008 > Posbírejme drobty .. s tím souhlasím
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.12.2008 > anae> "... -já se Vám omlouvám, že jsem VÁs minule tak relativně "nešetrně" "odbyl" ve Vašich dotazech... -přikládádám tedy alespoň adresy, které jsem tu na Totemu vyhledal, ale "snad něco "lepšího" -výstižnějšího(()) "Vám pošlu na mejl -ovšem "hned až potom", co to, "s BOŽí pomocí," objevím... . Zde jsou: "http://www.totem.cz/enda.php?a=226143", a "http://www.totem.cz/enda.php?a=226502",; a ještě "http://www.totem.cz/enda.php?a=226205 ... .

:-) ."
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 13.12.2008 > Není jiná láska, jen věčná a naděje je zhoubná verze víry, bo neúplná :))
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.12.2008 > jiri-jirik> "... -obávám se, pane, že se jaksi nesetkáváme v "nejzákladnějším" výkladu pojmů (( -což je ovšem, bohužel, právě "v této oblasti" spíše "pravidlem", vycházíme-li každý z nějaké jiné "názvoslovné platformy" )).
-DIskutovat zde o tom, co si kdo představujeme např. pod pojmem Láska (( či "láska", apod.)), nemá myslím "valného smyslu";
-a co se týče takzv. naděje -já např. ji beru jako "Boží dar(())", který právě spolu s "vírou" "dočasně" nahrazuje "náš nedostak "vědění""...; -ja, "opět", sice "tuším", proč nazýváte naději "zhoubnou verzí víry", ale "zásadně" s tím nesouhlasím... -mimochodem -mne jste obviňoval z "nihilsmu", ale co je potom "toto" _- ... ?

."
<reagovat 
 kalice (Stálý) - 14.12.2008 > jiri-jirik> "Máte-li naději jen pro tento život, je vaše víra marná"... tzn.,že naději máme mít a to ne ledajakou...
<reagovat 
Pastevec (Občasný) - 12.12.2008 > Nojo, jenže vzhledem k jeho všemohounosti je naše snažení naivní a k všemocnosti zbytečné. Ve vztahu k věčnosti pak drobky naše neexistují. Jak velký prostor zaujímá naše láska v nekonečnu?
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 15.12.2008 > Pastevec> "... -pardon, pane, ale Vaší poznámce nerozumím... -Proč si myslíte,že "vzhledem "k jeho" všemohounosti je naše snažení naivní a k všemocnosti((?)) zbytečné..." ? -Proč bychom jinak "tyhle možnosti" vůbec dostali? -

"A proč si myslíte, že vztahu k věčnosti pak drobky naše neexistují...?" -SAmozřejmě že "existují", neboť "z drobtů" se teprve "SKLÁDÁ CELEK... ."

-"A měřit nějaký "prostor pro lásku" "v nekonečnu"... -"nekonečno", tak jak chápu, že hojej zde myslíte, neexistuje samozřejmě" "v dimenzi" "Prostoru a času," takže "jakýkoliv prostor" ZDE jen stěží"někdo změří... -(( mimochodem, viz "mé poznamky" "na teto str." výše)) ... .""


."
<reagovat 
 Pastevec (Občasný) - 17.12.2008 > Zeanddrich E.> Omlouvám se, trochu jsem provokoval a nedořekl. Chtěl jsem slyšet odpovědi a spíš čekat jaké budou (což už je sie za hranicí slušnosti). Ty mé "nápady" se vztahují k poměru absolutní velikosti času a setinám sekund lidského života. Touhou člověka po dokonalosti. I nyní cítím vlastní naivitu. Vím, že "bohové netouží být dokonalí, protože jsou..."
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 18.12.2008 > JO! -a hýbej sebou trochu ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
andzi (Občasný) - 23.6.2009 >


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
1 (2) 3 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter