Paegas se mění v T-Mobile! Tak toto je reklamní hit posledních několika dní. Otevřete noviny, pustíte televizi, rádio, zapnete internet a všude se na vás usmívají mladí lidé, doprovodné texty či komentáře vás přesvědčují o tom, jak je výhodné být zákazníkem nadnárodní společnosti – špičková zákaznická péče, lepší služby pro zákazníky – s trochou nadsázky ,,roaming na Měsíci“, více zábavy pro naše uživatele. Když už na mne tyto výhody vypadly i z poštovní schránky, začala jsem uvažovat, co tato změna přinese konkrétně mně.
Roaming příliš nevyužívám, neboť se pohybuji většinou v Česku, a když už náhodou vyjedu ven, nevolám, neboť na to nemám. Zákaznické péče využívám málokdy, a pokud už ano, stejně mi většinou líbezně řeknou, že to co žádám bohužel není možné, popřípadě mne odkáží na místa, kde můj problém jistě vyřeší. Letáčky s výhodnými nabídkami mi dochází už teď, i když je nechci. Zábavy s mobilem si užívám i bez speciálních zábavních služeb a k vyčerpání kreditu mi bohatě stačí SMS a telefonování. Tak co mi tedy změna u Paegasu přinese? Nic? Ne, počkejte, něco přeci ano – zbavím se slova Paegas, které mi činí tolik problémů při psaní, a navíc mé uši si odpočinou od vyslovování slova Paegas, tak jak se píše. Vítej T-Mobile.
|