Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
U 2 achtung baby 1991
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 9.3.2002 (23:18:56), v časopise 11.3.2002

              U 2 „Achtung Baby“    
Znáte to, rok od roku je datum ve vašem rodném listě méně a méně aktuální a doby minulé, kdy jste nejméně jednou týdně poseděli a popili s partou „nejvěrnějších“ přátel, definitivně mizí pod nánosem prachu současné všednosti a věcí budoucích.
O to větší radostí je zazvonění telefonu v nečekanou chvilku a hola, hola, přítel z oněch let, kterého jste měsíce neviděli, nabízí návštěvu. Právě se vrátil ze stáže v Chicagu a vy jste zrovna dorazili domů z práce, 183 cestou z Proseku, takže se to jeví jako velmi solidní námět na nevšední večer!
A když už jsme se tak pěkně sešli, což si takhle dát nějakou tu naší?! A ruka šmátralka loví a chmatá po Achtung Baby od U2, slovutného to opusu, jedenáct let tomu zpět.
Tlustý booklet, plný fotek Trabantů, Berlína a nadšení z pádu železné opony a hlavně, nemající snad jediné slabé místečko, vždyť z něj irská patička vytřískala celých 5 singlů a mohla by i víc. Já vím, spousta vás namítne, že není nad Joshua Tree, ale nejnostalgičtější vztah máte obvykle k deskám, které se dostaly do vašich slechů jako první od onoho intepreta a bylo-li to navíc v těch nejemotivnějších letech dospívání, oj! Even Better Than The Real Thing, Mysterious Ways, The Fly, One (mající hned tři klipové podoby, ta s bizony je nepřekonatelná…), Who´s Gonna Ride Your Wild Horses… Toť útok na srdeční komorou, najednou jakoby to bylo všechno bylo včera a vzpomínky se vybalují jak kliknutím myši na soubor.
Ale večer uteče jako voda, najednou je na hodinách čtyři ráno a protože už nejsme žádní mladíci, je načase na kutě, abychom to zítra rozdýchali a svěže vkouzli zpět do „dospělácké“ reality…
A i když už vyčerpaně odfrkávám, zachumlán do peřin, stále mi v uších sladké tóny zní, to byly časy, to vám povídám. A co vy a U2? A neříkejte, že vás nikdy nebrali?!



 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.3.2002 > brali a jak, když teď někdy zaslechnu třeba FLY, tak mi úplně běhá mráz po zádech, fakt nepřekonatelný....
hezky napsanej text, kterej čtenáře vtáhne
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 9.3.2002 > Dokonalý, perfetkní, prostě takovýhle recenze si s chutí přečtu, i když nevím, o co go. :)))).
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 9.3.2002 > jo
Body: 5
<reagovat 
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Neznám! Neznám!! Neznám!!! (Tedy to: "Znáte to, rok od roku je datum ve vašem rodném listě méně a méně aktuální..."). Hmmmmm, jóóó, ale kdo to řídí ty moje koně to by mě taky zajímalo a co jít ještě hloub, až do takovejch "Sunday bloody sunday"?
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 10.3.2002 > Ale jasně, že by to šlo, skoro všechny desky U2 by stály za znovupřipomenutí... Ale pro mě je úhlavní "srdcovka" asi tahle...
<reagovat 
Lear (Občasný) - 13.3.2002 > U2 jsou moje srdcovka, na tech jsme snad vyrustali vsichni. Sice mam vazne radsi Joshua Tree, ale tohle bylo taky skvely. Dobra recenze!
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 14.3.2002 > Jsem možná trochu aktuálnějšího data narození, ale tyhle "ty taky" mě hodně berou;) Zejtra si jdu poslechnout jejich revivaly..
pěkná recenze!
Body: 5
<reagovat 
Líza (Občasný) - 15.3.2002 > Skvěle napsáno, Kajmane. ... A co se U2 týče, pokaždé, když je slyším, padne na mě trochu nostalgie a myšlenky mi zaplují kamsi mezi tóny. Album Joshua Tree také nepovažuji za nejlepší, co U2 vydali. Jak říkáš, bude to tím, že jsem se k němu dostala jaksi oklikou ...
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 15.3.2002 > Díky, Lízo, jak se zdá, tak ty nové "uchylárny", co poslouchám a recenzuji, nikoho neberou, všichni se chytli až na tuhle "tetro" recenzi, kterou jsem napsal jen tak z "marnosti", asi v tom budu pokračovat :o) Mám toho doma dost, při čemž mě srdéčko plesá asi by zaplesalo i jiné, mě věkem připodobnělé, hihi. Měj se!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter