Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Papoušek v mrazáku
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 11.2.2002 (00:00:36), v časopise 14.2.2002


David dostal k narozeninam papouška. Dospělého, s příšerným chovánim a ještě horším slovníkem. Každé druhé slovo bylo sprosté nebo alespoň urážlivá. David se snažil papoucha převychovat, neustále na něj vlidne hovořil, hrál mu jemnou hudbu, dělal všechno, co ho jen napadlo, aby mu dal dobrý příklad. Nic nepomáhalo. Řval na papoucha a papouch řval na něj. Třásl jím, ale to papoucha jen rozčílilo a byl ještě sprostší. Nakonec papoucha v největším zoufalství strčil do mrazáku. Nějakou chvíli se ozývalo kvílení, kopání a křik. Pak vše ztichlo a půl minuty byl klid. David se vyděsil, že se papouchovi něco stalo a rychle otevřel dveře. Papouch pokorně vystoupil z mrazaku, vkráčel do Davidových nastavených rukou a řekl: "Domnívám se, že jsem Vás patrně urazil svým neomaleným jazykem a akcemi. Budu usilovat o to, abych to napravil. Je mi to opravdu líto a prosím o odpuštění." David užasl nad tou změnou ptákova chování a chystal se zeptat, co zapříčinilo tu dramatickou změnu, když tu pták pokračoval: "A mohu se zeptat, co provedlo kuře?"



Poznámky k tomuto příspěvku
KSTK (Občasný) - 12.2.2002 > To je taková blbina, až mi to skvěle zvedlo náladu!
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 15.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
morpheus (Občasný) - 18.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter