|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
holger (Občasný) - 18.12.2006 > Děkuji všem, kterým se těchto několik nudných, lehce cynických řádek líbilo. Hlavně díky za odvahu, s jakou jste se dokázali přihlásit k oslovskému stavu a nahýkali do hodnocení tolik vysokých.
A nejvíce děkuji šedému, který se za osla prohlásil tuplovaně, a dále MiCe, Bornovi a Opíječi, kteří takto popřeli svou původní zvířecí identitu.
Hra skončila, sejdeme se na bodláčí.
Vaše Šiška ÷))))))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
Pablitofracek (Občasný) - 19.12.2006 > Chtěl bych se tu veřejně přihlásit ke svému poetickému shitismu a povaze frackovité. Vytvářím si svět malých tyranů a tudíž si to mohu dovolit ....:) Ale néééé, dělám si prdel, jen se nebrat zase až tak vážně, vždyť wo co vlastně go? Vím, že ty moje věci jsou poetickým shitem, ale je to moje osobní výpoveď a tak si nemohu dovolit ji občas nebránit, abych nedostal rakovinu. NEBOŤ,jak říká klasik - rakovina je láska, která ustoupila do stínu. Takže by si měl káždý stát za tím svým, co vytvořil a ze sebe tak nějak dostal, aby nedošlo k té sebedestrukci ...:)))
| | | <reagovat |
|
holger (Občasný) - 18.12.2006 > Jde o to, že pan Pablitofracek nazval všechny, co tomuhle dílku dali vysoké známky, osly. Během dneška to smazal,
a nechal tam jen jedinou poznámku, už bez oslů. Vy si teď myslíte, že vás mám za hýkavce. ÷))
To se nám to zamotalo, ach jo.
A vy jste se teď určitě urazili, a už nikdy mi nedáte hezkou známku. Já budu muset odejít třeba na Liter, a léčit si pošramocené ego. Mám úplně zkažené svátky. ÷)))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|