|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Zivot je hra na principe sna (kde nosis aj drevo do lesa a neuvedomis si naco)kebyze sa ti sniva ze hladas Tesco uprostred severneho polu, tak v tom sne ta nik o opaku nepresvedci..
Priroda darovala instinkty na prezitie tvorstva aj bez premyslania ako na to a preco vobec? Okrem paradnych rieseni vedy, techniky bolo povymyslanych aj spusta obmedzeni a idealov, ktorym sa akoby slepo snazime podobat, ci ich plnit ale naco? Mnohi ktorych poznam si zakladaju na tom co "pochopili a ako su schopni to vyuzit, ale predsa su nestastni lebo akurat vedia ze nerozumeju vyznamu preco? Prisli na neco o svete a hranosti, nezmyselnosti aspon do istej miery, a teraz hovoria o trpkom poznani ktore uz nedovoluje zit si sladky zivot ako predtym.. treba najst sposob ako pokracovat a zistovat co mi da to stastie ake hladam. Nieje dobre uviaznut na ceste poznania a nevediet sa dostat do ciela, ked uz ta cesta bola započata..
Vysledne miesto moze koncit u kazdeho inde.. Ale bez povrchneho hrabania sa za majetkom bezchrbtovej kosti, bez snahy nieco hrat, ci stracat cas predsudkami a hlupymi formatami na zivot.. Kebyze sa myslienka da preniest v celej svojej chuti bez obmedzenia pisma... Opiste domorodcovi chut pizze.. alebo mu dajte ochutnat nech porovna rozdiel- okrem poznania chuti sa aj zasycuje..
|
|
|
|
Napsat autorovi (Občasný) |
|
|
|
|
|
|