Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Analyzujte mé sny!
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 11.1.2002 (08:05:10)
Analyzujte mé sny!

Poslední dva dny měl jsem zajímavé snění, tedy noční. Jedna vidina podivnější než druhá, hola hej, snoví analytici, „prokuchněte“ tyhle obrazy. Scéna první: platím v malé, ošuntělé samoobsluze, ne nepodobné té v našem zapadlém městečku, která, světe div se, stále funguje, padesátikorunou. Útrata byla kolem dvaceti korun a tak nestačím protáčet panenky, když mi mladá, roztěkaná, ale usměvavá prodavačka vrací na pětistovku! Před krámkem nevěřícně přepočítávám bankovky a v duchu jásám nad náhlým štěstím, těžko věřit, že se mi to nezdá, tím spíše, protože se ukazuje, že mi bylo vráceno nikoliv na pětistovku, ale na pětitisícovku! Převaluji tisícovky v ruce a svědomí mě hryže, mám se vrátit, nemám, mám být „svině“, nemám? Chudák holka to bude platit ze svého… No, pětistovka, ta by prošla, čert to vem, tak si bude mít děvče o 500,- nižší výplatu, ale tohle bych vrátit měl! Rozřešení a rozhřešení, jak už to tak bývá, jsem se ovšem již nedozvěděl a probudil se.
Sen druhý: spěšně běžím do zámeckých schodů v zámeckém parku, ne nepodobnému tomu v našem zapadlém městečku. A najednou, ejhle, kdo to na schodech neleží – Marek Vašut! Je celý navlečený do jakéhosi latexu barvy kůže, na němž jsou realisticky namalovány šílené odřeniny, maso, místy až na kost. Marek se usmívá, jakoby šlo o natáčení parodie na Terminátora , ale štáb nikde. Nikdo nikde! Představa nespočtu hodin, po které byl v rukou maskérů, než dospěli k této podobě, mě děsí. Tihle lidi od filmu jsou blázni! Prohodíme pár slov, těžko říci o čem a běžím dál, celá situace mi vůbec nepřijde něčím vyjímečná, prostě Vašut, no…
To mě podržte, co mi tímhle chtělo býti řečeno? :o)


Poznámky k tomuto příspěvku
zjihu (Občasný) - 11.1.2002 > :))
První: Nedlužíš někomu něco? (Dneska se mi stalo, to samý, sekla se o stovku, vracela jsem se kvůli tomu přes jednu ves. Přece jenom je mi těch malých krámků na vsích líto...)
Druhá: hmmm, možná jsi na tom tak dobře, že by sis poklábosil i s bláznem (nebo tak špatně...). Třeba se V. připravoval na další pokus o sebevraždu, neměls mu to rozmluvit? :))

Máš ale odvahu, já bych svoje sny na veřejnost nevydala....
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2002 > To je otázka pro Freuda! Potlačovaná homosexualita! Marek Vašut! Uvolni se!:-)
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 11.1.2002 > Já si hlavně myslím, že tohle je téma na fórum a ne do děl. Kdybych měla vyprávět o svých snech, tak nevím...
<reagovat 
PULP (Občasný) - 11.1.2002 > Náhodou, tohle není vůbec špatné, Rezi!! Líbí se mi tu přečíst si někoho sny a zkusit si je v reakcích vyložit!

Nevím, co by to mohlo znamenat. Spíš ten první sen se nabízí, jak píše zjihu, možná někomu něco dlužíš nebo tě z něčeho hryže svědomí.
Body: 3
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 11.1.2002 > Líbí se mi tvoje otevřenost, jestli jsou to opravdu tvé sny.
Nelam si hlavu s výkladem, možná jen moc koukáš na zprávy o peněžních podovodech a sleduješ akční filmy a chtěl bys je třeba režírovat. :))).
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 14.1.2002 > Tedy Rezi, ty jsi hrozný hnidopich! Vždy musíš něco mít, prostě mě ty sny přišly dost praštěný, tak jsem je jen tak pro pobavení napsal sem, každý není Umberto Eco a každý text přeci nemusí být zatraceně originální či hlubokomyslný, ne? Občas, myslím, nezaškodí trošku se uvolnit a pousmát se nad vlastní "důležitostí" :o) Ostatním dík (i Tobě, samozřejmě).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter