Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ab II z kolekce Ab
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 29.8.2006 (12:46:29)


 Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > galoo> covece, za chvili vyrazim na vydatnou oslavu privedeni jednoho maleho stvoreni na svet, ale ozirat se neni muj styl a hlavne by to zadnou vyhybku neprehodilo. ;)
dnes jsem uz "predslavovala" do ctyr do rana, jsem dnes naprosto nevyspana a prijemne mimozni, lec vse pri starem. :))

vim presne, co myslis, jsem si vedoma, ze emocni "vyplach" divaka je pri mych poslednich pracich vs. tech starsich minimalni, ale me nejak zacly (na chvili?) unavovat (obecne, ne jen ve vlastni tvorbe) nejake "velke" pocity, dulezita poselstvi, hlubokomyslne myslenky, hledani za kazdou cenu neceho "duleziteho", "vyrazneho", "s presahem"... proste mam ted chut delat veci jen treba esteticky prijemne, snad i obcas i zajimave, bez "velkych myslenek" ci vyrazneho "zasahu" divaka...

vidim, jak se Ty snazis ve svych fotkach byt takovy a makovy, vedome se chces nekam "nacpat", nejak pusobit.. me to ted moc nebavi, unavilo me to, i u jinych mi to prijde na chvili takove vse "vyumelkovane", za kazdou cenu byt strasne "jiny" ci aspon radoby "art", ale Totem je posledni dny zavalen tolika podobnymi fotkami... nejak ted tady zaclo tolik lidi fotit cernobile s vyraznym soft zrnem casti tela, nabytku, pokoju, atd... zacinam toho byt silne prejedena a prijde mi uz zajimave skoro vse ostatni, byt tam treba ten presah je, ci aspon umela snaha ho tam dostat...
proste me to nejak vse unavilo, zaclo pripadat umele az pokrytecke...

takze bud budu ted hodne kalkulovat a zacnu delat zase "temnejsi", "hlubsi" veci, na ktere nemam vubec naladu, ale budete me placat po ramenou nebo si ted budu chvili sudlat v pohodicce nejake jednoduche ciste esteticke zalezitosti, protoze mam "na ne chut" a vy budete brblat a sazet nizke body... ja mam ve volbe jasno.. ;)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter