Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ab I. z kolekce Ab
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 28.8.2006 (11:47:06)

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 >

poslední dny se pár jedinců vyptává stále na přesnější popis techniky...

základ klasické výtvarné techniky + sken + manipulace ve Photoshopu

bez rámu A4/300 DPI


<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 28.8.2006 > Tak já se teda womluvuju a už se nezeptám nezeptám nezeptám ;o)))))
Vypádá to dobře čistě, hrozně příjemnej barevnej posun - líbí ;o)
m.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > Prokletí> buď v klidu, nejsi jediný, kdo se na to vyptává ;) dík.
<reagovat 
toono (Stálý) - 28.8.2006 > gongrej je asi na dovolene..:-DD
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 28.8.2006 > nesmíš se divit, že se někteří jedinci ptají na techniku...každej je zvědavej, včetně mě. Barvy to má příjemný, ale jinak mi to moc neříká, asi je to příliš abstraktní nebo tak:-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > Nikkarin> ano, ale zvědaví jen u některých autorů či děl a ve finále hodnotí spíše techniku než výsledek a to není moc dle mého gusta. když to nadnesu, na výstavě nejde taky člověk za autorem a nechce vědět podrobnější technický proces, aby si na výtvor udělal názor.. trošku mě to bohužel unavuje a na popis technik se asi velmi brzo vyprdnu... zařazení do rubriky bude muset stačit, tak jako u osatních autorů...
jinak dík za koment
<reagovat 
galoo (Občasný) - 28.8.2006 > jj (jako jamina)
<reagovat 
anae (Občasný) - 28.8.2006 >
Body: 5
<reagovat 
michalie (Občasný) - 28.8.2006 > pěkná barevnost
Body: 4
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.8.2006 > ano výsledek a je jedno jak si k tomou prisla je  gut
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jamina (Občasný) - 28.8.2006 > je to pěkný a působí to příjemným čistým dojmem, barvy hřejí, ale je to trošku takový obsahově plochý...no prostě z tohodle obrazu na mne nejde žádný výraznější pocit či idea /narozdíl od jiných tvých děl/, působí to na mne trošku jak záběr z efektně vymalované stěny v restauraci.
Navíc název Ab I. taky moc nenapoví, jestli to dílko bylo dělaný jen jako hra s barvami a zkoušení namalovat něco prostě abstrakního, či jestli vůbec to vyjadřuje i něco víc /záměr, pocit, koncept.../.
Ale to je jen můj prchavý pocit z toho, na kterým vlastně nezáleží:)
Body: 4
<reagovat 
 Kanibal (Občasný) - 28.8.2006 > jamina> s tou zdi v restauraci to bylo dobre prirovnani...zrovna takove jsem hledal...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > jamina> jj, mas recht, tady opravdu neslo o zadny utajeny motiv, "poslani svetu" :)) proste ciste esteticka vec, coz u klasicke abstrakce neni tolik vyjimecne.
je to takova serie nekolika digi abstrakci se stejnym zakladem z meho akvarelu + tuse...

s tou stenou v restauraci jsi to vazne vystihla, jako autor jsem na to koukala vzdy jinak, ale jak jsi to napsala, bylo to presne! detail zdi ve fajn podniku.. :)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 29.8.2006 > líbí!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter