Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nesmělí z kolekce POROCE
Autor: zkrveživ (Občasný) - publikováno 25.8.2006 (00:04:43)
další ve sbírce>


 dj_salinger (Občasný) - 25.8.2006 > Jonáš> To je možné, ovšem to já zaprvé nemohu vědět a zadruhé to nic nemění na mém názoru. Prostě si myslím, že něco jako "totemní poezie" existuje a pokud jsem měl možnost číst egila, tomu se daří z této škatulky často vymanit, i když také on má své setrvačnosti. U zkrveživa mám možnost posouzení jediného textu, nic víc. Pokud jsem si dovolil otřít se o jednu z místních model, hluboce se omlouvám, jak se zdá, nesmí se to. Budu si pamatovat, že pokud se chci jako čtenář vyjádřit, jsem povinen nejdříve nastudovat veškeré dostupné (a zejména nedostupné) prameny a teprve potom reagovat na jednotlivá díla. :o( S úctou, mírně znechucený vůl!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli dj_salinger
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter