Už se vám někdy stalo, že jste si mysleli, jak vám to dnes sluší a jak si připadáte sexy a v pohodě? Mě taky... Včera jsem tento pocit po dlouhé době měl. Vyrazil jsem na "Václavák", že se podívám, co je kde nového a kdybych někde našel účtenku za boty z Kenvela, že bych je rovnou reklamoval, protože se mě trhají...
Nasedám do autobusu MHD, všude hodně lidí, všude rámus, všude smrad po hovně...no jo...co je to sakra za smrad?! Rozhlížím se po lidech, jestli to také cítí. Vzhledem k tomu, že se rozlíželi stejně jako já, různě se šklebili a nenápadně se sunuli k otevřeným oknům, usoudil jsem, že smrad nebude jen sugesce z mé hlavy, ale všeobecný fakt. Jelikož jsem neviděl žádného bezdomovce, ke kterým automaticky přisuzuji tento pach, rozhodl jsem se podívat na podlahu, KDYBY NÁHODOU nějaké hovno leželo přímo tam.
BYLO TAM!!! Ale ne na podlaze... Bylo přímo na mé botě... Na té botě, kterou jsem chtěl ten samý den reklamovat! Roztékalo se mi po stranách a po hlubším zkoumáním jsem na něm objevil i přilepený list nějakého papírku, zřejmě spadlé jízdenky. Dokonce mi kousek odpadl hned vedle, a lidi ho rošlapali po celém autobusu. "FŮJ!!! BOŽE MŮJ, PROČ JÁ?!" Rozčiloval jsem se potichu do svého nitra, abych na sebe nepoutal už tak dost zvýšenou pozornost.
Hovno smrdělo, já se styděl, lidi se dusili.... Má skvělá nálada byla tatam, sex-appeal mi vlál 3 km za autobusem. Už jsem si vůbec nepřipadal v pohodě a už vůbec ne čistě, sexy, hezky. Co z toho plyne?
Nemyslete si, že jste krásní a sexy...šlápnete do hovna! |