|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
born to be child (Občasný) - 25.8.2006 > křečí beznaděje může být tvá neschopnost pochopit logiku jeho puzzle a tudíž tvůj prostor nedojde pochopení (nemám rád jednostraný pohled, zváště pro ženy tak typický)
nelíbí se mi..ani thema..a přitom by stačilo jen malinko upravit začátek a báseň by se mohla upírat mnohem zajímavějším směrem..např.:
známková dražba přetisků tvých názorů...
poesie je o hraní si..alespoň tak to chápu já..tohle je báseň z lepšího ženského časopisu
| | | <reagovat |
|
|
|
| Barča (Občasný) - 26.8.2006 > born to be child> Tak se mi zdá, že jsi nějak málo tolerantní (?) A přitom ve svých básních , ke svým vlastním hrdinům, tolerantní jsi. ( A velice uvolněný ...což je u Tebe výborné ! )
Nemyslila jsem to tak, že by v básních mohly úplně chybět určité prvky hravosti. Zcela chybět asi opravdu nemohou ..... Ale mohou být třeba silně potlačeny , aby vyniklo něco jiného . Nebo hravost není tak zřetelná, protože autor chtěl více zvýraznit nějakou myšlenku ... atd. ......
Nevím, třeba se mýlím, ale zdá se mi, že básní je mnoho druhů, typů, variant .... a že je to jedině dobře.( Teď mluvím jen o náročnějších básních, o skutečné poezii.)
| | | <reagovat |
|
| born to be child (Občasný) - 27.8.2006 > Barča> tolerantní mohu být, jak chci, ale když se mi dílo nelíbí, tak se mi nelíbí
jsou různé básně pro různé lidi - každý očekává od nich něco jiného - a pokud bych toleroval něco, co neočekávám, byl bych sám sobě pokrytcem
ještě nejsem příliš dospělý na to, abych ke každému dílu napsal - líbí - a dal pět bodů..
tím, že tu existuje bodové hodnocení, se z celé věci stává soutěž - a já nemohu na piedestal vítěze tlačit něco, co nepovažuji za nejlepší (ani z protekce 8¨-)) )
v poesii jsem hodně vybíravý
| | | <reagovat |
|
Barča (Občasný) - 27.8.2006 > Co říkáš, je celkem rozumné. Ale je tu ještě také určitá objektivita, myslím, kromě líbení se a nelíbení ... A i když je to velmi těžké, přece jen bychom se asi měli snažit vzít ji poněkud víc v úvahu .... Aspoň na vědomí, když ne v bodování, ( to je jasné, že bodování není povinné ).
Je to vlastně spíše "objektivita", ale přece jen existuje, i když nenápadně ... Ta skrytá soutěž ji trošku podporuje, naštěstí ....
Ale i to líbení se má svůj význam. Takže v mnohém máš pravdu, myslím ...
| | | <reagovat |
|
|
|
|