|
|
|
|
|
|
damika (Občasný) - 16.8.2006 > Hmm...motám se v tom, jakousi náladu cítím, ale nejvíc se mi líbí první dva řádky (nepřijetí novotvarů beru na sebe, pro mě prostě nezvyk + pach umělé hmoty). Ovšem ve formě haiku mě tvoje slova berou hákem.
Opřené o břízu
lehce škrábnuté deštěm
prázdné okno
| | | <reagovat |
|
|
| damika (Občasný) - 16.8.2006 > frency> No právě, "zdají". Nejsem expert a nebudu, protože nechci být, takže vyjadřuji jen svůj pocit. Jakmile mě po přečtení (třebas i několikerém) text nebo obraz nevtáhnou "dovnitř", nerada se vyjadřuju. Prostě jsem se po prvních řádcích rozjela do hloubky, "bezkřídlí" mě nutili "přelézat", potom "souprší", a konec mě vyhodil ven. ALE JEN MOJE CÍTĚNÍ, které je odrazem mého stupně vnímání poezie.
Zaujalo mě to, protože jsem v tom uviděla tu haiku. A i když jsem nedodržela striktně 5-7-5, obraz, který vznikl, a možnost rozvíjení, co by asi mohlo být dál (čili za ním), mi zúžily dech. A nejspíš mi to pomohlo i "uvidět" to, co jsi zachytil ty.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Levity (Občasný) - 22.8.2006 > Žid opřený o břízku - sám si dělá obřízku.... .... (nemohlo mi nenaskočit...:)))
Jinak unášivé :)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|