Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
z balkonu
Autor: molitka.omolitka (Občasný) - publikováno 6.5.2006 (00:28:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.5.2006 > dole, vespod, pod těmi topoly?


<reagovat 
mayita (Občasný) - 6.5.2006 > Když mě tam nějak "va" ten kus střechy..., jinak by to bylo pěkný
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 6.5.2006 > Samotná fotografie nic moc. Ale kus střechy vpravo nahoře tam z hlediska kompozičního rozhodně musí být. Prohlédnu-li si v archivu autorky poslední tři další fotografie, které jsou ztvárněné podobně jako tato, pak musím svůj prvotní názor trošku poopravit. Samostatná tato fotografie se ztratí, vynikne až v sérii s ostatními podobnými fotografiemi. Autorka představuje obyčejné a na první pohled nezajímavé záběry, ale ze série je vidět, že to je jejím záměrem, který docela dobře řemeslně zvládá (kompozičně). Například polský fotograf Norbert Banaszyk si také záměrně vybírá nezajímavé motivy, které teprve svou fotografickou dovedností přetváří na fotografie hodné naší pozornosti. Hledá nezajímavý motiv, aby z něj mohl vytvořit zajímavý obraz. Z tohoto pohledu je autorka na půli cesty. Ale oceňuji její houževnatost a tvrdohlavost, s jakou poslední čtyři fotografie po sobě postupně zveřejnila.
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 6.5.2006 > to není možný, je tam řeka?

<reagovat 
 molitka.omolitka (Občasný) - 9.5.2006 > čtenář> řeka ne, jen potok. Ryneček 148, 4. patro ;)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter