|
|
|
|
|
|
|
|
|
| šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.4.2006 > ..........> ...a já si ho just zrovna chci vzít :o))) ...vzpomínáš, jak jsme se kdysi bavili o poezii...teď mě napadá, že možná není tak důležité co autor chce sdělit, jako spíš to, co si v textu najde čtenář (i když je to každopádně i trochu nebezpečné...no, ale není to Mein Kampf, že :o) ...já jsem si našel tohle...je mi jasné, že ta návaznost tam není...ale když to máš tak hezky pod sebou :o)
Ta pětka není rozhodně jen za tuhle pasáž ;o)
| | | <reagovat |
|
| .......... (Občasný) - 5.4.2006 > šedé> vzpomínám - jasně a taky jsem se smála, když jsem si to tady od Tebe tak pěkně srovnané výcucem přečetla:) - holt mám, co jsem řekla:)))
to, co jsi tady tak pěkně výsečoval - to je "má pravda" :) ale v poněkud jiných souvislostech, než je to tady zpobřežněno.)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 6.4.2006 > pěkný!
Já vlastně proklamoval to svoje kritický období, co? :))
nene, nechce se... uááá... zív...
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| .......... (Občasný) - 6.4.2006 > ariel jaffe> no, asi budu psát prostě tak dlouho, dokud mě to bude bavit:) zatím mě to baví moc
poznání? - jo, musím říct, že když si to po sobě čtu, přemýšlím zároveň i o tom člověku - v souvislostech, které by mě předtíjm nenapadly
a udělala jsem mu radost:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Naty (Občasný,Redaktor) - 9.4.2006 > Pěkné.
Jen tak bez souvislosti s textem (i když, kdo ví): tulák jistot ve mně evokuje zabydlen v nejistotách.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|