Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lady Fňuk
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 6.3.2004 (01:19:34)

Lady Fňuk

 

 

Linie tanečnic

srovnané v komíncích

jedna jak druhá a nemají vlasy

ani...

 

muž nečte

překládá

a bílé lodičky

rodí se z kosočverce

 

 

šest

bílých lodiček

zarostlo řasenkou

dvěma

se  zlomily podpatky o dno

 

 

muž

štípe dobrotu a svítí rybinou

na ráhně obzoru

houpe se kříž

 

 

devátou

lodičku

s pirátskou vinětou

odnesl do sběru Bondyho proud

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > my to pak smažeme...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 6.3.2006 > V každé části (sloce) nacházím obrat, spojení, které se mi líbí a působí na mě velmi plasticky: "zlomit podpadky o dno", "svítit rybinou" ad. já osobně mám ovšem problém s tím, že chci poezii "rozumět", což je jistě můj problém, ale v tvé básni někdy nevím, co chceš říct - pokud se ovšem jedná o obsah (netvrdím, že tam musí být, také to může býát jen shluk zajímavých slov s obsahem podvědomýnm nebo náhodným). Já v té v uvozovkách nesrozumitelnosti vidím problém. Básnička si myslím,že je pěkná, zajímavá, talentovaná. Ale taky třeba nejsem k týhle básni dostatečně disponován...
Body: 4
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > Opíječ tchýní> dík...bylo to úmyslně nesrozumitelné pokud jde o ty černé části...žena přece nikdy nemůže chlapa pochopit, natož o něm cokoliv inteligentního napsat, že? bílý byly srozimitelnější podle nás...prostě jen na začátku hromada papíru srovnaná, pak se z toho skládaly lodičky, které nějak podléhaly zkáze a na konci jako by se odnesly do sběru...což je podle nás metoda čtení nejmenovaného pana redaktora pokud jde o naše a jiné ženské texty...čili hrubě nevážně jsme to mysleli...
<reagovat 
stanislav (Stálý) - 6.3.2006 > asi jsem přišel pozdě. vidim jen žlutou... bůůů
<reagovat 
Claw (Občasný) - 6.3.2006 >

smajzli to dřív, než jsme se majzli


<reagovat 
Jacques_Kubin (Občasný) - 6.3.2006 > já vidím jen zelenou...dejte to tam...na chvíli...
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.3.2006 > jako byste byli vmotaný v zácloně a jen občas vykoukli, konec je pak už takový mdlý, jako byste se do ní zamotali a se dusili...
Body: 4
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > Ztratila> děkujeme za inteligentní konstruktivní kritiku zcela korespondující s bodovým hodnocením a těšíme se na další spolupráci...
záclony v okně mimochodem nemáme, nám stačí vlasy...
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 6.3.2006 > :)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > kvituju s nadšením, žes změnila název!:)
<reagovat 
kidal (Občasný) - 6.3.2006 > misetolíbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 7.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 7.3.2006 > Hrozně se mi líbil název Lady Fňuk, ale zas bych to jako takovou blbůstku nebral...spíš mně přijde, že ten muž se nápadně podobá "muži, který si hraje s hady a který navečer do němec píše tvé popelavé vlasy Sulamit, co volá: v oblacích kopejte hrob". Na konci mi přijde že to jde trochu někam jinam když se tam objeví ten Bondyho proud...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 7.3.2006 > Cit-i-zen> dík...název příspěvku jsme změnili, název básničky ne, vlastně to asi zase vrátíme, to jen že jsme byli líný...

Celan nás trápí hodně (tu báseň tam taky vidíme a asi podvědomě i když jsme se u psaní jinak vyloženě bavili a nic neřešili, tak se nám tam promítla docela dost, ono i v té první sloce to je, nadšený z toho tady nejsme, ale zase jestli to muselo ven...)...nedávno jsme objevili, že existuje šest jeho básní zhudebněnejch (M. Nyman, Songbook) ...Nebeské vojsko je vlastně vzniklé pod dojmem Žalmu...


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.3.2006 > taky mě na konci trošku rozhodil Bondy, ale jináč, i bez vašeho komentáře, se mi při čtení zhmotnil muž-pán tvorstva, sortující a cejchující ubohé ženušky na prošla/neprošla ;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 8.3.2006 > Kelly> díky, Kelly...to se huhovi určitě nebude líbit...:o)

Bondy prostě nás napadnul a už to nešlo jinak...my původně taky mysleli, že to bude o dost větší blbina no...
<reagovat 
bernall (Občasný) - 10.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 12.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 12.3.2006 > dobrý, jojo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unnamed (Občasný) - 17.3.2006 > Na první přečtení zapůsobilo, každým dalším přečtením líbí čím dál víc... si to uložim, s dovolením... bych se mohla nadále těšit... :-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 21.3.2006 > mravenci v kredenci? :-)
Body: 5
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 21.3.2006 > anae> mravenci v kredenci jsou kamarádi z Písmáka...my nebydlíme v hrnci, ale v medvědí srsti...:o)dík
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter