Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Petr Král: Arco a jiné prózy - čtení v Café fra 16. 2. 2006 19:30
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 16.2.2006 (10:47:17)

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
blabolil (Občasný) - 16.2.2006 >

No, přátelé, kdybyste byli přišli na čtení Jardy Kovandy dne 13.2. do Unijazzu, mohli jste Petra Krále vidět naživo,

a nejen jeho, ale například další básníky např. Vikiho Shocka, Jan Nováka, Michala Šandu, mimo jiné i Štefane Švece

z Dobré adresy či Radima Kopáče. Ale já osobně mám takovou zkušenost, že jsem v Praze na nějakém básníkovi ještě

nikoho z Totemu nepotkala /mluvím o těch, co znám na vlastní oko/. Někdy mi připadá zda-li není Totem zahleděn sám do sebe :((( Ale třeba jen není čas :))) Samozřejmě tuto pozvánku kvituji.

<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 16.2.2006 >

Před chvílí jsem se vrátil, bylo to fajn.

Sice jsem se nejprve cítil trochu stísněně, kavárnička je to mrňavá a z Petra Krále vyzařuje taková přirozená noblesa,

ale pak četl, atmosféra se uvolnila a moc se mi to líbilo!

Na jeho čtení je znát, jak si svět pomalu, ale s gustem vychutnává-- a takto jej zkusím i číst.


Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.2.2006 > Škoda, že jsi to sem nedal dřív! Už to nestihnu, ale Petra Krále považuju za našeho možná nejlepšího současného českého básníka (ač Pařížana). Bude tam osobně?
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 16.2.2006 > anae> Petr Král se mi také docela zamlouvá.
<reagovat 
 čtenář tahar - 16.2.2006 > anae> Jasne, bude to cist osobne. Prijd.
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 16.2.2006 > anae> 

Dal to sem dřív, jedná se už o druhou upoutávku.

 

Z Paříže se prý už přistěhoval.


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 16.2.2006 >

 

 

 

 

 

Nevím, čím jsme si od tebe vysloužili tento tón. Děcka se tu prostě baví o tom, že by tam zašla... na Ptera Krále. Tak proč ta tvá reakce? Bolí tě snad, že tu neděláme reklamu Psímu vínu? Nebo třeba Dobré adrese?

 

Proč jsi sem nevložila upoutávku na ono čtení v Unijazzu?

 

PS: Já na čtení chodím normálně, ale ani jedno z jemen, která jsi zmínila, nepovažuji za tak atkrativní. To je můj soukromý názor; každý může mít svůj, jiný. A tedy, proč, nemám-li je za atraktivní, bych tam měl chodit? 

 

 

Důvodům psát sem takovéhle poznámky, zvlášť u tebe, moc nerozumím. Je to fakt o té Dobré adrese nebo Psím víně? My jsme jim ale nic neudělali a ani oni nám (navíc Martin Z. pozval do minulé Besedy právě Vickyho Shocka..., byl tam i R. Kopáč)... tak tohle vůbec nechápu :(((

 

 

Nějak prapodivně jsi zahořkla vůči Totemu, neníliž pravda?


<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 17.2.2006 > drfaust> 

A co se tak čertíš doktore Fauste, já jsem jen napsala svůj názor, a proč bych měla dělat reklamu Psímu vínu či Dobré adrese, tak to opravdu nemám zapotřebí, myslím, že tyto časopisy jsou dostatečně dobré i bez mé reklamy.Nepotřebuji za ně lobovat.

Pravdou jest, že Martin Zborník na to čtení chtěl přijít, ale nemohl. Co se týče pozvánek, na Totem jsem jich nandala

mraky a nic. Tak to jen na vysvětlenou, nehledě na to, že existují kromě "upoutávek na Totemu" také kulturní programy.

Ale samozřejmě nikoho nemohu přeci nutit, jen jsem se vyjádřila, je jasné, že lidem to třeba nevyjde.

Nechápu Tvou poznámku o "udělání" něčeho PV či DA, co to  plácáš, já jsem psala za sebe, tak k tomu tak přistupuj.

A co to je atraktivní v poezii, tak to bych chtěla vidět, 2 třetiny lidí z Totemu vůbec netuší o kom jsem tu psala, a pokud

člověk chce a myslí to s psaním vážně, měl by se taky mrknout na ty pro něho "neatraktivní", to nikdy nemůže uškodit

Doktore já problém nemám, ale mám pocit, že Tys vyhořkl? Copak, Psí víno Tě odmítlo, tak si hojíš mindráčky ?

Něco Ti povím, kdysi jsem napsala, že Totem jsou Rychlé šípy, a jak se zdá duch Mirka Dušína zde žije dál, bohužel.

To bude asi ta hořkost. Napsala jsem, jak to vidím já a to, že mladí básníci mnoho na ty zkušenější nechodí, to je

prostě Fauste holý fakt, možná Ty to v Praze vnímáš jinak nebo tomu v Praze jinak je, ale přijeď někdy na periferii, pak

o tom můžeme diskutovat. A použít v poezii slovo "atraktivní", no tak, to snad, kdybychom se bavili o modelkách, ale

v poezii. Nevím proč si do té diskuse tahal Psí víno, o kterém v mé poznámce nepadla ani zmínka, Jarda Kovanda představoval svůj výbor poezie, nikoliv Psí víno.

Pokud sis nevšiml, vložení pozvánky na Petra Krále jsem ocenila.  Bývaly doby, kdy se literární severy utíraly všude, "atraktivní" autoři o ně ani nezakopli, jo doby se mění, nevím, jestli to bude tím, že by se na těchto serverech objevili atraktivní autoři, nebo, že by technický pokrok, či jisté "kontakty", popřípadě zázrak ? No, to už je jedno, prosím Fauste

pokud budeš chtít se mnou o něčěm diskutovat, můžeš šít do mne, ale nevím, proč do toho taháš někoho, který nemá ani

tucha, že jsem sem něco takového vložila.


<reagovat 
 čtenář g - 17.2.2006 > blabolil> Tak. A prvního března by v Paměti v Soukenické nejspíš mělo proběhnout čtení okolo Psího vína. Bude Kovanda, novou knížku představí Kuba Grombíř... a další borci. Ať vás tam vidím, jak se usmiřujete, padáte si do náručí atd. Co je tohle za hysteráky (Lukáši!)?

PS: až budu mít v ruce nějakou trochu lepší a jasnější pozvánku, umístím ji. Ale bylo by super, kdyby byla fakt vidět, P. Král včera vidět nebyl... protože ho zakrejvaj nějaký akce na červenec. Z akcí na dnešní datum je taky vidět jenom jedna...
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 17.2.2006 > čtenář> 

Ano tak jest 1. března - a možná, že bude číst i Petr Král, pokud mé ucho v Unijazzu dobře sylšelo.

Ačkoliv pro mnohé tam nebudou "atraktivní autoři", muhehe.


<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 17.2.2006 > blabolil> Jsem vděčný za každou pozvánku, která se na Totemu objeví. A když to jde, snažím se i přijít (v případě zajímavých akcí, jako byla např. tato).
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.2.2006 > PS: včera jsem na tom čtení nebyl, protože jsem měl rande a to pro mne bylo atraktivnější než Petr Král, třeba takhle. Je tohle srozumitelný postoj?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.2.2006 >

Každý máme asi jiný kód. Oslovilas tady paušalně lidi, že nechodí... ale oni jsou přece svobodní a nikam chodit nemusí! Vkládání každé upoutávky je jen služba za kterou nemůžeš čekat nějakou odměnu (ať už ve formě poplácání po zádech nebo příchozích na akci - to je prostě každého věc). Vadí mi, dost silně, že je z tebe cítit ten apel, že jako musíme (kdokoli) někam (kamkoli) chodit, ať už s upoutávkami nebo bez. Kdyby to příště šlo bez toho hodnocení, bylo by to bezva.

 

S PV ani s DA já nemám nic společného a nikdy jsem do těchto časopisů nic neposílal, to jen na vysvětlenou. A nebudu se ani zmiňovat o jejich kvalitě ani o personálním obsazení. Já ty lidi znám buď jen z doslechu nebo od vidění nebo neznám.

 

Pořád nerozumím tomu, proč je mi brána svoboda nepřijít na Jaroslava Kovandu, když mne nezajímá, protže mne nebere. Proč? To proč je vzbuzeno právě tím tvým stěžováním si, že my, totemáci nikam nechodíme.

 

 

A nežiješ ty taky v dojmu, že si tu my všichni o sobě myslíme bůhví jak geniální nejsme básníci a že vůbec nepotřebujem kontkat s literaturou mimo Totem? Tohle z tvého chování čtu totiž taky. Sám za sebe ti prozradím že ani náhodou. To ovšem tvůj přístup k uživatelům Totemu nijak nezmění, že?

 

Tvá poznámka mi přišla navýsost povýšená a to mi dost vadí. Co ty můžeš, třeba o mně, vědět? Kam chodím, co si myslím a podobně?

 

Důvodům sem psát tyhle věci stále nerozumím. Ale to je jedno. Nemusím.

 

PS: Pokud sis nevyšimla, je mi šumák, co si myslíš o Petru Královi nebo jakémkoli jiném autorovi. Reaguju na to, že mi bereš svobodu kamkoli nepřijít nebo přijít. Že ty někam jdeš, i když to pro tebe není atraktivní autor, je čistě tvá soukromá věc. Byl bych rád, aby i to, kam já jdu nebo nejdu, byla má soukromá věc!


<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 17.2.2006 > drfaust> 

Stejně jako Ty máš možnost jít kam chceš, já mohu psát, co chci, doktore, jasan. To plácání o svobodě je vážně úsměvné,

čímpak Ti beru svobodu, že jsem tady konstatovala nějaký postřeh. Fajn, hájil jsi tady barvy Totemu, což je logické,ale

poněkud podpásově jsi tady vytáhl PV a DA, to je zase věc, které nerozumím já. Jak Ti mohu brát svobodu někam nepřijít či přijít, copak ses včera nerozhodl dle svého gusta ? Za vložení upoutávek opravdu nic nečekám, to by bylo směšné.

Jedna dívčina si posteskla, že Petra Krále by chtěla vidět, no tak jsem s dovolením napsala, že byl k vidění na Kovandovi,

toť vše. No a mimo to jsem si "posteskla", že na takových akcích jsem nikdy neviděla lidi z Totemu /samozřejmě ty, které znám/, ale to není jen věcí Totemu, to je prostě tak. Tobě to připadá povýšené, já to vidím spíše jako smutnou věc obecně.

 


<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 17.2.2006 >

Prosím vás,

 

klid..


<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 17.2.2006 > Jonáš> Máš pravdu, jinak Tebe bohužel osobně neznám, moje poznámka vyzněla poněkud globálně
<reagovat 
g morr (Občasný) - 23.2.2006 > Jak jsem sliboval: pozvánka na Kovandu & spol visí v Akcích, 1. březen navečer...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 23.2.2006 > všimnul jsem si. děkuju za upoutávku. určitě příjde vhod.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter