Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Věčný tanec nadvědomí
Autor: romann (Občasný) - publikováno 30.8.2001 (08:21:05), v časopise 3.9.2001
Zážitek spojení s nadvědomím je důležitější než studium duchovních knih a přednášek. Přichází ve správně vedené meditaci, hypnóze, autogenním tréninku, transcendentální meditaci nebo holotropním dýchání. Ovlivní nás tak, že už nebudeme nic chápat materialisticky. Je to rychlý a fascinující proud symbolů, který jako živý film vysvětluje otázky, které vědomí nechápe. Někdo by si mohl myslet, že je to spojení s Bohem, ale je to jen naše vyšší já, které žije téměř odděleně v intuitivním světě.
Jako v pohádkové fontáně tu hravě víří geniálními myšlenkami. Chceme si je zapsat, abychom na ně nezapomněli, ale nadvědomí se na to dívá s pohrdáním. Tvořivost takovou paměť nepotřebuje, věčně tančí, vytváří tvary, prostor a čas jen pro radost ze hry. Na hloupé otázky neodpovídá, bere vědomí jako omezenějšího bratra, který žije ve světě zdánlivě tuhých forem a malé inteligence. Když se už vědomí zeptalo na všechny otázky, nadvědomí si je dává samo a odpovídá si. Ukazuje, že vidí i do budoucna a vědomí s překvapením zjišťuje, že to opravdu umí.
Podle téměř rok staré astrologické i jasnovidecké předpovědi se právě v tento den měl adept stát zasvěcencem a to se vyplnilo. Nadvědomí ho naučilo metodu komunikace, o které nikdy neslyšel. Spojení s božskými silami, přerušené před 50 inkarnacemi, tj.45 tisíci lety, bylo znovu navázáno. Nadvědomí pak poznamená nepochopitelnou poučku, že vše je jen počet pravděpodobnosti a skončí tím, že vědomí se zase rádo vrátí do známé omezenosti. Zbude jen závrať z tvořivosti samé a touha podívat se příště znovu do tajemné komnaty vnitřní katedrály osobnosti, která je světem bohů, domovem geniality a harmonie.
Jsou ještě vyšší světy, a někteří z těch, kteří je navštívili, popsali své zážitky ve svatých knihách. Vyjádřit šestý a hlavně sedmý, nirvanický, je však daleko nad naše chápání.

dodnes nevím, jak je to s tou pravděpodobností, asi se na to nadvědomí optám, matematici, ozvěte se


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář achjo - 30.8.2001 > Věčný tanec magořin.
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2001 >
Body: 1
<reagovat 
delmonte (Občasný) - 31.8.2001 > ahoj romane, nehulíš náhodou moc trávy?
Tak mi přijde ta část o geniálních myšlenkách.
Možná se pletu, ale neoslavuješ tu tak trochu sám sebe? (A svý ego?)
Je skvělý, že slyšíš svý nadvědomí. Tak dál sakra!
<reagovat 
delmonte (Občasný) - 31.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.9.2001 > ego a Bůh dohromady? Prostě chválím Boha. Každý může naslouchat svému svědomí i intuici
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 6.9.2001 > chybi zadani ulohy :o)) nene, matika a mystika asi fakt nejde dohromady, jak to tak ctu...
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 7.9.2001 > Anicka: je to tezky no..:-)

kdyz tak uloha proste JE a neni a tak dale...:-)

<reagovat 
Čtenář - 7.9.2001 > Bůh je občas nejak matematický, to je pravda Anicko, ale co mam dělat?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter