Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Návrat ke kořenům
Autor: romann (Občasný) - publikováno 22.8.2001 (08:26:53), v časopise 27.8.2001
Návrat ke kořenům
Začínám pravidelně dýchat a uvědomuji si Sílu, která mnou prostupuje. Tři dráhy sil v trojrozměrném prostoru prochází oblastí srdeční čakry. Velice rychle se dostávám do „říše světla“ a začínám pociťovat svoji celistvost, všeobjímající pocit nekonečnosti prostoru a času. Volám svoje vyšší Já, svého boha v sobě (hierarchie nemám zrovna v lásce). Velice rychle navazuji kontakt a cítím ohromný příliv energie. Napadla mě otázka hloubky ponoru, byl jsem však s nadsázkou odbyt tím, že na malicherné otázky jen plýtvám silou. Musím prý cítit, že jsem ve svém pravém Domově, nic hlouběji již není. Vše se se mnou počalo motat, vnímal jsem existenci nekonečné Síly, která však nebyla mimo mě – tvořil jsem tuto Sílu. Nebyla ohraničena prostorem ani časem, byla Alfou až Omegou všeho. Nepociťoval jsem ani údiv, ani bázeň, jen nekonečnou Radost a Lásku – „Byl jsem tou Silou“. Náhle jsem si uvědomil Vše – smál jsem se a brečel zároveň. Neuvědomoval jsem si svoje tělo, jen dech. Zkusil jsem přestat dýchat, nedýchal jsem a přesto byl. Cítil jsem tlukot srdce. Nebylo to však fyzické srdce, byl to rytmus, vibrace ve mě, vyplňující vše. Neexistovalo nic než vibrace a energie...
Pochopil jsem, cítil, že dál...., dál již nic není. Vše projevené je jen modifikací základu - Já jsem, jen projevenou částí, a zároveň Celkem. Snažil jsem se přijít na něco, co by tvořilo vyjímku v tomto scénáři – rozběhl si mi, rychlý sled realit, příběhů a vizí. Byl jsem Vším současně. Dobrákem i lumpem, ohněm i vodou..., prostě Vším. Smál jsem se... Do této chvíle jsem se stále snažil pochopit kým jsem a dostat do naprosté harmonie a náhle jsem pochopil, že Já jako Celek jsem rozehrál tuto hru rozštěpení a sjednocování, zapomínání a nalézání, prostoru a času – nic z toho neexistuje a přitom je vše tak skutečné (jak rozporuplné, jak nelogické a přitom nádherné současně).
Dostal jsem náhle strach z toho, že by tato božská Hra skončila a já zůstal Sám – celistvý, ohromný, mocný, ale Sám. Tak rychle, jak mě tohle napadlo, jsem si uvědomil, že to nikdy neskončí, jelikož osamění a stagnace je tím nejstrašnějším co by mohlo nastat, to si jednoduše nedovolím. Byl jsem rád, že mohu dál být Sám Sebou, nalézat cestu k Sobě nekonečným počtem cest, kde všechny jsou ty správné. Přestal jsem cítit falešnou odpovědnost za černé ovce ve stádě, jelikož bez nich by to vše nebylo možné.
Vrátil jsem se k nutkavé otázce co z tohoto poznání vyplyne pro můj reálný život v hmotném těle. Jaké je mé poslání, jak postupovat, abych cítil jednotu i v normální realitě? Odpověď jsem dostal okamžitě – cítil jsem Celek i části Celku, které tvořím v hmotném těle, uvědomil jsem si svůj úkol. Úkol cesty prožívání, lásky a nalézání svých dalších částí. Vždyť cestu, názory a vše kolem mohu kdykoliv změnit, vše mě však i tak povede k Jednotě a Lásce, která je tou nejčistější formou Bytí, jelikož tvoří Celek. V té chvíli jsem věděl, že již dávno jsem se rozhodl pro návrat, stejně tak i ostatní části se rozhodly pro odloučení. Chápal jsem všechny a všechno a nic nebylo špatně....
Bylo mi nádherně, přestal jsem toužit po čemkoliv, jelikož jsem vše měl. Kouzla nejsou, jen pochopení, že jsem Vším mi dává moc nad částmi - jedna část dovoluje druhým aby s ní manipulovala podle záměru (tak jako jedna ruka pomáhá druhé v díle). Věděl jsem, že žádný okamžik nebude od této chvíle stejný, cítil jsem volnost a sílu – jako Fénix vztanoucí z popela. Pomalu jsem se vracel do těla, vnímal jsem dech, vracel se mi pocit prostoru. Probral jsem se..., začala letní bouřka. Musel jsem k oknu a smál se.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Katka - 16.11.2004 > ahoj mas pravdu az na tu jednu vetu ktoru si dole uviedol : "Kouzla nejsou, jen pochopení, že jsem Vším.." to asi asi nespravne pochopil. pozri sa na hodinky, kolko je hodin? opytaj sa sam seba kde si? v meste? a dalej kde je mesto? a kde je zem/planeta ? a kde je slnecna sustava?? no kde si ty?? kto si ? vsetko ? si ty, tvoja dusa, a nic ine. tu a teraz. na 1 sekundu si zase len TU a TERAZ. ty a tvoja dusa. tvoja dusa to si ty. hmotne telo nema vyznam. to vies aj sam. ale inak fajn napisane. maj sa prajem vela stastia!!



samanka a carodejnica K.
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 22.8.2001 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 22.8.2001 > taky Jsem tam byl
:)
Body: 5
<reagovat 
čtenář psychiatr - 23.8.2001 > tohle je zralé na léčení... zkus se někdy zastavit
<reagovat 
Čtenář - 24.8.2001 > psychiatři rozumějí lidské duši asi jako komunisti
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.8.2001 > jen by lidi ládovali práškama, ale za vším je duše...
<reagovat 
čtenář psychiatr - 25.8.2001 > No chtěl bych vidět Tebe, kolik bys toho dokázal s nemocema bez prášků. Teoreticky máš všechno jasný, to jo, s Bohem si tykáš, ale nepomohl bys ani nemocnému s chřipkou. Tak nech prášky na pokoji.
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.8.2001 > psychiatri se chripkou nezabyvaji. Bohuzel psychoterapii neovladaji, hypnozu ani psychologove ne, tak jen potlacuji projevy nemoci a rikaji tomu kauzalni lecba. Psychicke nemoci maji prece puvod v psychice a ne v biochemii.
<reagovat 
čtenář egon - 28.8.2001 > Romman ... proc tolik snahy ? Duse je za vsim ... i za temi psychiatrami :)
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 28.8.2001 > Románku, chlapče, ty rozumíš psychiatrii jak stará Blažková.
<reagovat 
čtenář wolfbelin - 29.8.2001 > ... nebud zlej na toho psychouse - pokud budes pokracovat po tehle ceste, dostanes se mu pravdepodobne drive ci pozdeji do sparu ...(BTW - umel bys, autore, toho blabolu vypocitat treba desmodromickou vacku, nebo alespon odoperovat uspesne apendoura?!?) ... :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.8.2001 > Anicko - ja studoval Specialni psychiatrii - smesne mala knizka od Dobiase, popisujici cloveka jako biorobota i Specialní, kde se probiraji přiznaky nemoci(nikoliv co je za nimi) a k nim se přiřazuje spektrum silnych chemickych tlumidel - zaver - roboti opravuji roboty. Pujcoval jsem si skripta od zeny, jez tehda studovala.
Napiš sem něco ze svého mystického procesu, myslim, že by mnoho lidí koukalo, že duchovnost vůbec není(hlavně v některých případech) žádná selanka, ale silně bolavá dlouhodobá záležitost, jež se ani zastavit nedá...)
Desmodromickou vacku bych vypocitat neuměl, ač jsem puvodem strojař. Navíc jsem tenhle zážitek ani nezažil, ani nepopsal, mám ale podobné. Vid Aničko...
Ostatně, víte něco o mystice, že se tak naivně ptáte? Přečtěte si alespon knihy sv.Terezy z Avily, její extáze byly podobné této.
<reagovat 
čtenář Nahodny ctenar - 29.8.2001 > Kdo hleda zazitky, nalezne je.
Kdo hleda klid ,nalezne jej.
Kdo hleda moudrost, nalezne ji.
Aby z tech ponoru nevznikla ponorkova nemoc :)
Mejte se prima.
<reagovat 
čtenář Locki - 29.8.2001 > Ahoj Romanne, jak uz jsem psal jinde...kdyz odfiltruju co kazi slova na necem, co slovy tezko rict, tak to vubec nebyla spatna zkusenost. Nerikam to na Tvoji adresu casto, ale tohle se mi libilo, protoze cejtim, ze za tim je zazitek. Slovy neuchopitelnej, ale podstatnej. Premejslej ovsem o tom, jestli dal podobny veci degradovat slovy a vystavovat siroky verejnosti a zbytene se vystavovat ruznym psychiatrickym diagnozam. :o)
Mej se fajn. Locki
Body: 3
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 29.8.2001 > Romane, zkus si přečíst třeba nějakou knížku od Oldřicha Vinaře.
Za sebe můžu říct, že jsem četla jak knížky o psychiatrii, tak o mystice a postupne taky poznavam oboje :o))

<reagovat 
romann (Občasný) - 30.8.2001 > ahoj Locki, ja to ale bohuzel nenapsal. Jinak me bavi drazdit davy, jsem asi revolucionář a útokům se směju, vím, že na mě nemaj. Já mám zkušenosti s Bohem, ne oni. KDYŽ JE TO TAKOVÁ KRÁSA, VID ANIČKO... SDĚLENÁ RADOST, DVOJNÁSOBNÁ RADOST... Ještě jich sem pár dám.
Vinař je anicko materialista ladujici lidi chemikaliema a myslici si, ze jim pomaha. o psychoterapii nevi absolutne nic.
<reagovat 
čtenář Klára - 31.8.2001 > Nemyslím, že je to zralé na léčení... O psychologii ( a psychiatrii) také něco vím. Otázka pro čtenáře psychiatra: Je podle Vás každý mezní prožitek zralý na léčení??? To by u Vás skončila polovina umělců, mystiků, vizionářů a možná i světců - a vy byste z nich udělal prostě jen pacienty... Šílená představa!!!!
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 31.8.2001 > kdyby jen polovina! i Kristus by tam skoncil, byl by tam spolu s Budhou...
<reagovat 
čtenář Raswan - 31.8.2001 > Klára:No minimálně těch padesát procent na tu psychiatrii opravdu patří :-)))Včetně těch světců :-))))
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.9.2001 > Raswan je tady, budu muset zmizet... i kdyz co říká není mimo mísu.
Kláro, nejmenuješ se zároven Monika?
<reagovat 
čtenář Raswan - 3.9.2001 > Romann:Ale buď v klidu,já ti nechci ublížit,už nelovím lidi :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.9.2001 > co se to stalo? Snad mág nepřišel ke křížku?? To bude temná noc duše, jako u Jediho z cyberu, znáš ho?
<reagovat 
čtenář Raswan - 3.9.2001 > Ne,jsem v pohodě :-)))Jen mě přestalo bavit plýtvat talentem a energií na bezvýznamné věci,jako jsou třeba lidé :-)))
<reagovat 
Čtenář - 3.9.2001 > a co jsi ty?
<reagovat 
čtenář Raswan - 4.9.2001 > Anonym:Hádej :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.9.2001 > clověk jako každy jiný
<reagovat 
čtenář Raswan - 5.9.2001 > Romann:Správně :-)))
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 6.9.2001 > Raswan: Ulov me, zab me, ulevi se mi...opravdu nekecam!
<reagovat 
čtenář Raswan - 6.9.2001 > A k čemu bys mě byl dobrej?
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 6.9.2001 > Romanne: A Ty snad víš o psychoterapii víc než on? ;-)
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 7.9.2001 > Raswan: to je na Tobe, zradlo pro psa, energie na cary, pro zvyseni sebevedomi, pro radost, atd. Duvod si vzdycky najdes ne..:-)
<reagovat 
čtenář Raswan - 7.9.2001 > Jedi:Psa nemám,energie mám víc než dost,sebevědomí zvětšovat nepotřebuju,už tak se mi nevejde do obýváku,radost z matlání se ve lidských troskách nemám.Přišels s křížem po funuse,tak o čtyři roky...Musel bys být opravdu na úrovni abys mě zajímal :-))))
<reagovat 
čtenář Jedi - 10.9.2001 > Raswan: tak to jo.:-)
jaky urovni?
<reagovat 
čtenář Raswan - 10.9.2001 > Jedi:Řekněme na jiné,než na které jsi...
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 11.9.2001 > to beru ..:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter