|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Habitué
Od mého útlého mládí mne děsila. Vše kolem ní, ta tajemnost co jí obklopuje a ta nicota co jí prolíná skrz naskrz do morku kostí, hlasů bytostí jí znalých. Nikoho to kolem mé osoby to netrápilo a to mě ještě více kladlo před otázku tisíce let starou a tolika teoriemi zodpovězenou „HABITUÉ“ každodenní host.
Nevíte co mám na mysli? Je to…známe pro to slova, nejsou však dosti výstižná a já volím habitué.
Jsme jí nakažení, zamoření, trpí jí všichni.
S mým věkem rostla i touha vědění kde je doma. Ten host kde je doma? Jen jednou pouze jednou vás navštíví a vy ač neradi, čí rádi, svázáni pouhopouhou nevědomostí, vstupujete do neznáma, K NÍ DOMŮ.
Již od mého mládí mě vedli ke křesťanství, ovšem s nedozírným efektem. Avšak mě se dostalo vědění jedné s teorii. Dále jsem pátral v nejrůznějších literaturách od buddhizmu až po satanismus(ve kterém se jedná o vás samotné a požitcích těla).
Nejchytřejší lidé světa využívají pouze 12% svého mozku. Co když těsně před tím, než si nás ten nezvaný host odvleče domů, začne pracovat mozek skoro na plno a my dosáhneme něčeho jako je upgradování na vyšší úroveň, neboli osvícení!
Poté budeme existovat pouze jako energie, staneme se bohy a až tak učiníme, postaráme se o to, aby se tento požitek splnil i dalším lidem. Poté budeme mi ten nezvaný host…
Jak říkají jiná náboženství, budeme duchy přinášející smrt. Ale jestli se někdo musí postarat o to, abychom dosáhli osvícení, někdo to musel začít? Byl to dokonalý člověk? Jestli ano musel jsi všechno toto uvědomovat. Byl to BŮH? Jestli ano a byl skutečně stvořitelem všeho a světa nemohl pocházet ze Země, tudíž nebyl člověk!
Jestli to byl bůh a nechal se oslavovat a sám zakázal pýchu tak se provinil proti sám sobě a proto to nemohl být dokonalý.
NEVÍM, ale už se to nebojím vyslovit SMRT, DEATH, MORST… HABITUÉ
|
|
|