Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Lepší než orgasmus z kolekce Bohem zapomenutá Země
Autor: Micro (Občasný) - publikováno 3.11.2005 (22:43:07)
další>


Lamarski (Občasný) - 4.11.2005 >

Já jsem docela na vážkách, protože příběh má celkem dobrou pointu (i když filmaři by asi jen tak nepřešli střelné zranění na place). Na druhou stranu, pokud si dobře vzpomínám podobný styl povídky už jsi tu jednou měl (počítačová simulace). Docela mě rušila některá slovní spojení (viz níže), ale ty se dají opravit. Horší je to však s vyprávěním. Trochu zmatená akce. Na začátku jmenovaný První nemá protivníka Druhého, ten se objeví až někde uprostřed. Pak ti policisté, nejdříve jsou v dálce a najednou První je má na dostřel. Ta logika trochu hapruje. Chtělo by to propracovat.

"v obličej mu přistávaly " - chybí i.

"Skupinka asi deseti roznícených mužů běžela " - roznícených zní podivně.

"Křečovitě stisknutá pěst jí vší silou vletěla do brady, kterou jí tím za tlumeného dutého křupnutí vylomila." - pěst vylomila bradu?

"Kolem policistů se v tu chvíli utvořilo vakuum" - utvořilo vakuum k sobě moc nepasuje.


Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 1 2 3 4 5 6 (7) 8 11 12
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter