|
toono (Stálý) - 16.8.2005 > a uz zas jedeme ve stare zname formulce, lacina nocni mura, jako symbol z miscinych, ehm, basni, chudinka, nenechate ji spat ani za nejjasnejsiho poledne, proflakle kryti vrstev nejlepe z nakou tou pixelizovanou..
joo.. chyby tomu uz jen tech nekolik vrstev textu pres sebe, nejlip naky moudro..
nekolik prectenejch tutorialu na webu, 0% fantazie, motivy z prumerny poezie.. a jedem.. jedem v tom kolecku co to da.. ze ztracime dech s dobou?? to nas netrapi?? tady nam to jeste furt sezere par blbu..
nekoho prej za to upalili, no ja hrde, hrde prohlasuji, a prece se toci..
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| toono (Stálý) - 16.8.2005 > Zuzzz> odpovim za misku: nee, nevadi.. rada bych se pak podivala na svem ultramodernim plochem lcd monitoru, byt to vetsina lidi nema, ale ja jako permanentne pracujici u pocitace ho samozrejme mam.. a rada bych si to pak povesila nekde na zed.. a nebo usporadame betla nekde s noutbukama v me oblibene hospode.. a vsichni prece vime kdo tady porad nevi co s roupama a jeho ego si tady leci komplexy.. je to toono.. vsichni zname jeho limity.. byt limita je cislo nebo nekonecno.. nekonecno to v mem pripade neni, ale zeby to miska nekdy merila.. nejak se na to nepamatuju..
miska je same positivum..
| | | <reagovat |
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > Absolute> :) díky. no, oba víme, o co Toonovi jde, jak vypadají jeho grafiky a kde jsou jeho limity.
jen je zvláštní, jak byl minulý týden milý, když mě prosil o možné kontakty na nějakou práci v oblasti grafiky... je mi líto, že se někomu snažíš vyjít vstříc, věnuješ mu svůj čas a info, doufáš, že ho ty provokaterské arogatní roupy přešly, ale holt se asi někteří nemění a dovedou být slušní a "normální" jen když něco od Tebe chtějí.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 21.8.2005 > buryzon> ono to nevypadá, ale práce to na pár hodin byla (cca 4 hod). já si s tím vždy dost hraju, byť to málokdy jde okatě vodět. jen ten podklad pod můrou je z několika mých fotek. různě vrstveno, propouuštěno, řezáno, otáčeno, barveno, kusy umazávány, klonovány.. vzniklo v několika barevných verzích, původně měla dominovat starorůžová, ale na konci cesty jsem to pak složitěji kolorovala jinak (u mě docela tradiční :)). zapustit tam můru taky není na 5 minut. ten rastrový efekt taky není puštěn najednou ve finále, ale na různé části s různým nastavením a pak hlavně docela složitě barevně upravován a převáděn do čb verze.
| | | <reagovat |
|
|
|