Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci mal_á? z kolekce The Devil´s Miner
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 8.8.2005 (09:03:20)

 

 

mal_á?

 

 

...a ona je jen loutka

s drátky uvnitř.

 

Srdce?

 

Ne, dřevěný kříž.

 

Na koncích ryba,

nůž, žena, pes.

 

Vůbec si nerozumí...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jan(ek) (Občasný) - 8.8.2005 > velmi brabenčí... .-)
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 8.8.2005 > super miniaturka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 8.8.2005 > Okouzluješ mě. Voní mi ta tvoje poezie velice převelice.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.8.2005 > ten konec, jak jsou na koncích a nerozumějí si, je fakt dobrej :o)
Body: 4
<reagovat 
ALIMRA (Občasný) - 8.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 8.8.2005 > dobrej konec - dobrej začátek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 9.8.2005 > To by mohlo být(čistě subjektivní).
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 9.8.2005 >

celková koncepce se mi líbí dost

 

zní to jako ouvejina dcera

 

jen ten dřevěný kříž místo srdce je na mě strašně masochistický


Body: 5
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.8.2005 > tristram> Myslím, že je to loutkářskej kříž, ten, na kterým jsou pak navázaný vodicí nitě.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 10.8.2005 > g morr> 

Mein Herr,

 

das habe ich aber verstanden. Doch musste ich derart sprechen - es gibt kein grosser Unterschied für mich darin.

 

Sie wissen, es schmerzt, ein Herz auf dieser Weise zu handeln.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.8.2005 > tristram> Omlouvám se, to jsem se ztrapnil. Ale nehovořte kvůli tomu na mne hnedká německy. bitte(r).
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 10.8.2005 > g morr> vždyť se zas tolik nestalo. na žádný způsob.
<reagovat 
paranoid_android (Občasný) - 11.8.2005 > jo, pítí by se mělo omezit (ale u mě)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 11.8.2005 >

Je to perfektní!

 

ten kříž mi došel až po gmorrově vysvětlení.... a pak už jsem jenom zírala s otevřenou pusou...(!)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 11.8.2005 > Levity> Ufff, stejně jsem byl chytrej na nesprávném místě... ale trochus mi ulevila :))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 11.8.2005 > g morr> 

rádo se stalo..:))


<reagovat 
miruna (Občasný) - 12.8.2005 > pamätám sa na ňu, a je moc príjemná..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Stálý) - 12.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.8.2005 > mám to "mal" v názvu brát jako "zlo", "zlý"?
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 8.8.2005 > g morr> ano, tak to bylo myšleno...
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 8.8.2005 > g morr> teda, dík za nápovědu, ale i tak super, ovšem s váma to taky není lehký (viz moje dnešní)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 prymytyf (Občasný) - 14.8.2005 > g morr> gdo dnez umý latinski? Esli to není ten mafyán z Ústíý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.8.2005 > tři_černí_mravenci> vidíte, to mě nenapadlo...
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 8.8.2005 > g morr> hmm...no to je nám upřímně jedno...tohle dílko je jen takovej podivnej autoportrét a je tu spíš proto, aby nám připomínal, že nesmíme tolik pít... (o:
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.8.2005 > tři_černí_mravenci> Mně se hodně líbí, že jazykovej vývoj dospěl do - pro tuhle básničku šťastného stadia - kdy se nedá poznat jestli to "nerozumí" na konci je množné nebo jednotné číslo. Jestli si nerozumí ona, loutka s vodicíma drátama a křížem uvnitř, nebo jestli si nerozum(ěj)í ty čtyry na ramenouch toho křížku.

I když je to totéž.

Hele, mně se to docela líbí, formico (jste formica?)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 8.8.2005 > g morr> díky
jasně, že jsme Formica!!!
no jo, to je to kouzlo češtiny...a ještě je tu třetí varianta...že si nerozumí ona a on ( ty tečky na začátku by mohli naznačovat, že je i nějaký on )
<reagovat 
 prymytyf (Občasný) - 14.8.2005 > g morr> To je typickej Lasius, možná i Myrmica, ale to už by bylo v říti. Formica je název rodový, takže se píše s velkým ffffffffff.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.8.2005 > tři_černí_mravenci> To už je zbytečně daleko, řekl bych.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.8.2005 > prymytyf> 

Latinsky neznám... jen maličko. A vlastně jsem to viděl frncouzsky... a to umím ještě míň. S tím velikým F je to Fakt. Ale hlavně... teď jsem si byl nucený vzpomenout na jednu super povídku od Uršuly Leguánový. Začíná luštěním mravenčí literatury. Vzhůru s královnou se tam píše. A interpretuje se to nejspíš jako Smrt královně, protože to je cesta z mraveniště... atd. Výtečná povídka o umění jiných druhů... kromě mravenců se mluví konkrétně o tučňácích.

 

Další výteční mravenci jsou u C. Šimáka v Městě (Když ještě žili lidé), vypadá to, že se ujmou vlády po psech... kteří se ujali vlády po lidech.

 

Inteligentní mravenci nejsou v literatuře vůbec tak ojedinělí, jak by se mohlo třeba zdát.


<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 8.8.2005 > g morr> hmm...no jo, asi je, my sami nevíme, jak jsme to mysleli, jsme rádi, že jsme si ten text vůbec vybavili... :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.8.2005 > tři_černí_mravenci> Se třema hlavama dohromadama by to snad mohlo i jít.
<reagovat 
hajka (Občasný) - 18.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 27.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 24.9.2005 > Symbolista vystřelený z děla už dávno má číst aspoň jeden svůj nový kus v časáku. Udělejte nám i jemu radost a nepřehlížejte ho. Díky. 
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 5 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter